رونمایی از دو تبلت جدید ASUS

سه شنبه ، 28 مرداد 1393 ، 05:21


شرکت ASUS تبلت MeMO Pad 7 و 8 را رونمایی کرده است این دو تبلت نسبت به دیگر تبلت ها اندازه ی کوچکتری دارند. تبلت های ASUS به نسبت تبلت Nexus 7 یا Galaxy Tab 3 امکانات کمتری دارند اما نوع جدید تبلت های این شرکت با داشتن نرم افزارهای خوب توانسته بهتر از تبلت های قبلی ASUS نظر کاربران را به خود جذب کند.

 

 

 

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر ویژگی تبلت های MeMO Pad 7 و 8 سرعت بالای پردازنده ی آنها است. تبلت MeMO Pad 7 صفحه نمایشی با اندازه ی 7 اینچ دارد و قیمت آن نیز حدوداً بین 150 تا 200 دلار است همچنین تبلت MeMO Pad 8 صفحه نمایشی با اندازه ی 8 اینچ دارد و قیمت آن نیز 200 دلار است از ویژگی های خوب این تبلت میتوان به عمر باتری طولانی آن اشاره نمود.


این دو تبلت طراحی ظاهری خوبی دارند که باعث شده حمل و نقل آن ها آسان شود همچنین وجود دکمه های مختلف مثل جایگاه هدفون و micro-USB در لبه ی کناری تبلت دسترسی به آنها را آسان تر کرده است. این تبلت های ASUS نیز دو دوربین 2 و 5 مگا پیکسلی دارند. این تبلت ها نسبت به تبلت های قبلی ASUS نازکتر هستند بنابراین وزن سبکتری دارند و حمل و نقل آنها هم آسان تر است.


اندازه ی صفحه نمایش این دو تبلت فقط در یک اینچ با یکدیگر تفاوت دارد. رزولوشن MeMO Pad 8 800*1280میباشد و روشنایی صفحه نمایش آن هم  بیشتر است. تبلت MeMO Pad 8 در دو رنگ مشکی و سفید تولید شده است. اندروید این دوتبلت 4.4.2 میباشد و از لحاظ اپ و نرم افزارهای کاربردی از امکانات خوبی برخوردار است.


هر دوی این تبلت ها عمر باتری طولانی مدت دارند چون عمر باتری یکی از ویژگی های بازر تبلت است و این دو تبلت ASUS‌هر دو این ویژگی را دارا می باشند. تبلت های جدید ASUS میتوانند با LG G Pad و یا با تبلت های محصول شرکت Amazon به رقابت بپردازند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

==================

 

► iPad Air 2 محصول جدید اپل در آینده
Vibe Z2 Pro محصول جدید Lenovo ◄

مطالب مرتبط
بنر