گوشی هوشمند Xperia M2 Aqua با خاصیت ضد آب

دوشنبه ، 3 شهریور 1393 ، 09:15


شرکت سونی به تازگی گوشی هوشمند Xperia M2 Aqua را معرفی کرده است که خاصیت ضد آب دارد این گوشی هوشمند قرار است که در بازارهای اروپا، آمریکای لاتین و آسیا عرضه شود. این محصول سونی علاوه بر اینکه ضد آب است ضد گرد و غبار نیز است و در برابر گرد و خاک مقاوم است.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر گوشی هوشمند Xperia M2 Aqua میتواند تا عمق 1.5 متر و به مدت نیم ساعت در آب قرار بگیرد. از دیگر امکانات این گوشی هوشمند این است که با قرار گرفتن در زیر آب میتواند عکس های کوچکی هم بیاندازد.

 


از لحاظ ساختار سخت افزاری گوشی هوشمند Xperia M2 Aqua با Xperia M2  تفاوت چندانی ندارد از یک گیگا بایت RAM و 8 گیگا بایت حافظه ی داخلی در این گوشی هوشمند استفاده شده است.


در Xperia M2 Aqua مثل  Xperia M2 از پردازنده ای با سرعت 1.2 گیگا هرتز استفاده شده است. همچنین صفحه نمایش Xperia M2 Aqua 4.8 اینچ می باشد و از یک دوربین 8 مگا پیکسلی در این محصول استفاده شده است.


اندروید Xperia M2 Aqua 4.4 KitKat میباشد. هنوز قیمت مشخصی برای این گوشی هوشمند اعلام نشده است. دوربین گوشی هوشمند Xperia M2 Aqua‌ دارای فلش LED و فوکوس خودکار است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► تکنولوژی هایی که تا پایان سال 2014 عرضه خواهند شد
4‌ محصول جدید Xiaomi ◄

مطالب مرتبط
بنر