ساعت مچی هوشمند جدید ال جی رقیبی برای Moto 360

سه شنبه ، 4 شهریور 1393 ، 14:04


ساعت های مچی هوشمند نیز مثل گوشی های هوشمند توانستند هم کاربران زیادی را به خود جذب کنند و هم اینکه بتوانند با امکانات جدیدتر و به روز با یکدیگر رقابت کنند. شرکت ال جی قصد دارد به زودی یک ساعت مچی هوشمند دایره ای شکل را رونمایی کند تا بتواند رقیب اصلی Moto 360 باشد.

Moto 360


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر ساعت مچی هوشمند Moto 360 توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند و بیش از همه ظاهر آن و مدل طراحی آن مورد توجه کاربران قرار گرفته است. دو ساعت مچی Gear Live محصول شرکت سامسونگ و G watch نیز محصول شرکت ال جی هستند.
این بار ال جی قصد دارد که طراحی متفاوتی برای ساعت های مچی هوشمند داشته باشد و صفحه نمایش آنها را دایره ای شکل تولید کند. ساعت مچی هوشمندی که ال جی در آینده ای نزدیک رونمایی خواهد LG G Watch R نام دارد.
پیش بینی شده که این ساعت مچی هوشمند در هفته های آینده در برلین رونمایی شود. استفاده از حرف R برای نام گذاری این ساعت مچی هوشمند به دلیل صفحه نمایش دایره ای شکل(Round) است. ساعت مچی G watch ال جی نتوانست طرفداران زیادی را به خود جذب کند بنابراین این بار ال جی تغییراتی در ظاهر محصول خود ایجاد نموده است.
به جز ال جی شرکت هایی مثل ASUS و HTC نیز قرار است که ساعت های مچی هوشمند جدید خود را با سیستم عامل اندروید رونمایی کنند.

 

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► آیفون 6 با صفحه نمایش بزرگ
رونمایی از HTC Butterfly 2چه زمانی خواهد بود؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر