رونمایی از HTC Butterfly 2چه زمانی خواهد بود؟

سه شنبه ، 4 شهریور 1393 ، 12:41


گوشی هوشمند HTC Butterfly 2 با دو دوربین 5 و 13 مگا پیکسلی قرار است که به زودی رونمایی شود. سری گوشی های HTC Butterfly  نسبت به سری گوشی های هوشمند  One و Desire محصول شرکت HTC کمتر شناخته شده هستند. گوشی هوشمند HTC Butterfly 2 شباهت های زیادی به مدل های قبلی مثلا HTC Butterfly S دارد.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر پیش بینی شده است که گوشی هوشمند HTC Butterfly 2 در 2 سپتامبر در تایوان، هنگ کنگ، هند، مالزی، سنگاپور و تایلند رونمایی شده و به فروش برسد. شرکت HTC هنوز در مورد فرستادن این محصول به آمریکا، استرالیا و بریتانیا اخباری را منتشر نکرده است.

 


گوشی هوشمند HTC Butterfly 2 از نظر اندازه و شکل شباهت هایی هم به One M8 دارد  و از نظر رنگ آمیزی و ساختار شباهت هایی به Butterfly S دارد.


از دیگر ویژگی های HTC Butterfly 2 میتوان به صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت فول HD و رزولوشن 1080*1920 اشاره نمود. این گوشی هوشمند در رنگ های آبی، سفید و قرمز موجود است. همچنین دوربین این محصول دارای فوکوس خودکار و فلش LED است.


باتری 2700 میلی آمپری در HTC Butterfly 2 استفاده شده است. اندروید این محصول نیز 4.4.2 KitKat‌ است. این گوشی هوشمند به زودی در دسترس کاربران قرار میگیرد و احتمالا رونمایی از آن در نیمه ی دوم سال میتواند درآمد زایی خوبی را برای HTC ایجاد کند. با توجه به حجم زیادی گوشی های هوشمندی که قرار است در ماه های آینده رونمایی شوند رقابت بین این محصولات نیز بیشتر خواهد شد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► ساعت مچی هوشمند جدید ال جی رقیبی برای Moto 360
تکنولوژی هایی که تا پایان سال 2014 عرضه خواهند شد ◄

مطالب مرتبط
بنر