تولید گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ

سه شنبه ، 11 شهریور 1393 ، 04:35


اغلب گوشی های هوشمندی که تولید میشوند صفحه نمایش بزرگ دارند و یکی از ویژگی های گوشی های هوشمندی که در چند سال اخیر تولید شدند داشتن صفحه نمایش بزرگتر است به طوری که برخی از این گوشی های هوشمند جدید نوعی فبلت محسوب میشوند چون اندازه ی صفحه نمایش آنها بزرگتر است.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر شرکت سامسونگ بیش از همه تلاش میکند تا گوشی های هوشمند با صفحه نمایش بزرگ را تولید کند. اپل نیز با تولید آیفون 6 یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ را به بازار عرضه خواهد کرد.

 


گوشی هوشمند آیفون 6 و همچنین گلکسی نوت 4 به زودی رونمایی خواهند شد. گلکسی نوت 4 بیشتر یک فبلت است تا گوشی هوشمند چون صفحه نمایش بزرگی دارد بنابراین تولید این محصولات نشان میدهد که تولید کنندگان گوشی هوشمند بیشتر فبلت تولید میکنند.


با تولید و رونمایی از این محصولات جدید پیش بینی شده که در آینده این گوشی های هوشمند صفحه نمایش های بزرگتری نسبت به انواع قبلی خود داشته باشند داشته باشند. گلکسی نوت 4 با داشتن صفحه نمایش 5.7 اینچی از گلکسی نوت 3 بزرگتر است و همچنین آیفون 6 با داشتن صفحه نمایش 4.7 اینچی و یا 5.5 اینچی از انواع قبلی آن بزرگتر است.


پیش بینی شده که گوشی هوشمند Moto X+1‌ نیز صفحه نمایشی بزرگتر از 5 اینچ داشته باشد بنابراین تولید کنندگان سعی میکنند تا محصولات خود را با صفحه نمایش های بزرگ تولید کنند که بیشتر از همه در اندازه ی یک فبلت باشد و از گوشی هوشمند بزرگتر باشد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► احتمال رونمایی از تکنولوژی پوشیدنی 400 دلاری توسط اپل
احتمال رونمایی از HTC CWZ در ماه آینده ◄

مطالب مرتبط
بنر