Galaxy Note Edge با صفحه نمایش منحنی

پنجشنبه ، 20 شهریور 1393 ، 10:33


گوشی های هوشمند جدید سامسونگ گلکسی نوت 4 و Galaxy Note Edge هستند. سامسونگ در طراحی گوشی های هوشمند خود تغییراتی را ایجاد نموده است. گوشی هوشمند Galaxy Note Edge با صفحه نمایش منحنی شکل تولید شده است که قسمت منحنی صفحه نمایش سمت راست گوشی هوشمند قرار گرفته است.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر سامسونگ محصولات جدید را رونمایی کرده است که علاوه بر Galaxy Note Edge و گلکسی نوت 4 میتوان به Gear S نیز اشاره نمود که ساعت مچی هوشمند سامسونگ است. گوشی هوشمند Galaxy Note Edge نوع جدیدی از سری گوشی های هوشمند گلکسی نوت است که با دیگر گوشی های هوشمند سامسونگ تفاوت دارد.


این محصول با داشتن صفحه نمایش 5.6 اینچی یک فبلت محسوب میشود. لبه ی منحنی شکل صفحه نمایش Galaxy Note Edge برای دریافت نوتیفیکیشن و یا قرار گرفتن اپها به صورت Shortcut مورد استفاده قرار میگیرد. دوربین 16 مگا پیکسلی و پردازنده ای با سرعت 2.7 گیگا هرتز از دیگر ویژگی های گوشی هوشمند Galaxy Note Edge است.


همچنین Galaxy Note Edge یک قلم هم برای استفاده از صفحه نمایش دارد که جایگاه قلم و USB در قسمت پایینی صفحه نمایش است. سامسونگ قرار است که Galaxy Note Edge را در دو رنگ مشکی و سفید تولید کند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► Apple Watch ساعت مچی هوشمند جدید اپل
Ascend Mate 7‌چه ویژگی هایی دارد؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر