اعتماد به همكار دردسرساز شد

پنجشنبه ، 20 شهریور 1393 ، 09:02



فردی كه اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب بانكی همكارش در شهرستان تربت جام خراسان رضوی كرده بود شناسایی و دستگیر شد.

رییس پلیس فتا شهرستان تربت جام در تشریح این خبر گفت: در پی شكایت یكی از شهروندان تربت جامی مبنی بر برداشت های سریالی غیرمجاز از حساب بانکی اش بررسی موضوع در دستور کار كارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و تحقیقات پلیسی برای شناسایی متهم آغاز شد.
سرگرد "مهدی جنتی" افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد در مدت یك سال، مبلغ چهار میلیون ریال از حساب این فرد برداشت شده است.
وی تصریح كرد: در تحقیقات فنی به عمل آمده و انجام یك سری اقدامات تخصصی مشخص شد متهم ساکن رباط کریم بوده که طی هماهنگی با مقام قضایی این فرد دستگیر شد.

متهم دستگیر شده در بازجویی های اولیه اظهار داشت: سال گذشته و در پی یک ماموریت کاری با شاکی در یک شهر، همکار و هم خانه بودم و همان موقع شبی به منظور خرید قصد خروج داشتم که شاکی خواهش کرد موجودی حسابش را از عابر بانک بگیرم و من با سوء استفاده از اعتماد شاکی اطلاعات حساب را اخذ و با ایجاد رمز دوم در مدت یک سال مبلغ چهار میلیون ریال را سرقت كردم.

گفتنی است متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قضایی به دادگاه معرفی شد.
رییس پلیس فتا شهرستان تربت جام در پایان از مردم خواست ضمن فعال كردن سیستم پیامک برداشت/واریز حساب خود، در صورت مشاهده کسر شدن مبالغی، هرچند بسیار ناچیز از حساب بانکی شان هرچه سریع تر نسبت به تغییر رمز حساب خود و پیگیری موضوع اقدام كنند.


منبع:
پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا


اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 


► 8 راهکار برای صرفه جویی در مصرف آب
بانکی: پیش خوان روزنامه های اقتصادی امروز، 20 شهریور 93 ◄

مطالب مرتبط
بنر