موسسه اعتباری ثامن

 

مدیر عامل  موسسه اعتباری ثامن : دکتر حسین توکلی
تاريخچه
موسسه اعتباری ثامن (علیه السلام)در تیر ماه سال 1376 با هدف ارائه خدمات مالی واعتباری فعالیت خود را آغاز نمود.
بدنبال فعالیتهای اولیه تعاونی ومواجه شدن با استقبال گسترده عموم هموطنان جهت استفاده از خدمات مذکور، در حال حاضر با بیش از500 شعبه در سراسر کشور با بهره مندی از تجارب ارزنده کارشناسان بانکی ، همچنین با استفاده از سیستم بانکداری الکترونیکی به عموم هموطنان عزیز ارائه خدمات می نماید.
افتخار داریم در بخشهای صنعت ،خدمات ، کشاورزی ،بازرگانی ،تولیدی و ... با افتتاح انواع حسابهای پس انداز قرض الحسنه ،حواله ای ،سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت وبلند مدت با برخورداری از شرایط تعیین شده مطابق نیاز اقشار مختلف در قالب عقود اسلامی خدمتگذار هموطنان عزیز باشیم .

اهداف

اهداف  موسسه اعتباری ثامن

اهداف تعاونی اعتبار ثامن الائمه(علیه السلام) نشات گرفته از اصول اعتقادی و باورهای دینی ماست که معتقدیم همکاری و همیاری، پایه و اساس مشارکتهای مردمی و اجتماعی است. همچنانکه توسعه نظام اقتصادی کشور در قانون اساسی جمهوری اسلامی نیز بر پایه دولتی، تعاونی وخصوصی استوار گردیده که عمده ترین اهداف ما عبارتند از:
-  جذب وجوه نقد و منابع آزاد در جامعه در قالب سپرده گذاری در انواع حسابهای  پس انداز و سپرده های مدت دار و هدایت  سرمایه های سرگردان در مسیر استفاده در برنامه ریزیهای عمومی و در راستای برنامه های توسعه اقتصادی کشور .
-  ترویج فرهنگ بانکداری اسلامی در کشور و ارائه خدمات و تسهیلات مالی واعتباری در چارچوب عقود اسلامی .
-  توجه و رعایت مبانی فقهی و ارزشهای اسلامی در کلیه فعالیتهای پولی و مالی.
-  ترویج و توسعه فرهنگ قرض الحسنه.
-  افزایش کارائی و اثر بخشی در کلیه سطوح زمانی به منظور حضور فعال تعاونی در بازار پولی ومالی کشور .
-  استفاده از فن آوری اطلاعات و بانکداری الکترونیک به منظور ارائه خدمات روز به مشتریان.
-  حمایت از دست اندر کاران فعال در بخشهای صنعت ،خدمات ،کشاورزی ، بازرگانی و مسکن که  نیاز به سرمایه و کمک مالی دارند.
-  ایجاد اشتغال درجامعه بطور مستقیم وغیر مستقیم.

منشور اخلاقی  موسسه اعتباری ثامن

1- مراجعه مردم به خود را نعمتی بزرگ می دانیم و همواره منتظر و پذیرای مراجعه کنندگان هستیم تا با خدمت به آنان به وظیفه انسانی و الهی خود عمل کرده باشیم .
2- همواره خود را در جایگاه مراجعه کنندگان قرار می دهیم و با توجه به قوانین و مقررات تعاونی و همفکری با ایشان سعی خواهیم کرد رضایت آنان را تامین کنیم .
3- همواره با خلق خوش و رعایت عدالت و انصاف با همکاران و مراجعه کنندگان رفتار نموده و از این راه موفقیت خود را تضمین می نماییم .
4- ما بر آنیم که صداقتمان را با گفتار و کردارمان بر شما نمایان کنیم ، باشد که مقبول افتد و در نظر آید .
5- عنوان نمودن "رضایت مشتری" از جانب ما تنها بیان یک کلام زیبا نمی باشد ، بلکه تلاش و تفکر بر آن و پیشی گرفتن از حد انتظارات ، هدف ماست .
6- براین باوریم ، رضایت مشتری تنها زمانی مفهوم خواهد داشت که او در قلب خویش از ارائه خدمات ما راضی و درفکر خویش در پی زمانی دیگر برای دیدار مجدد با ما باشد .
7- ما بزرگی را در طویل بودن ساختار و پیکره سازمان خویش نمی دانیم بلکه بزرگی را در همراه بودن با کلیه مشتریان خویش می دانیم .
8- زمان شناسی و حضور به موقع در محل کار را یک اصل می دانیم و تدابیری می اندیشیم که در صورت عدم حضور هر یک از ما ، کار مراجعه کنندگان به درستی انجام شود .
9- به نظم و آراستگی خود ومحیط کار که می تواند موجب افزایش کارایی ، عزت نفس ، احترام و نشاط گردد اهمیت ویژه ای قائلیم .
10- کار مراجعه کنندگان را با دقت در اسرع وقت و بدون انتظار خاصی انجام می دهیم زیرا این حق آنها وظیفه ماست و همواره اطلاعات و توضیحات لازم و کافی را برای انجام بهتر امور در اختیار مراجعه کنندگان و همکاران قرار خواهیم داد .
11- نهایت تلاش خود را به کار خواهیم برد تا با بهره گیری از اصول امانت داری از اموال ، سپرده ها و وجوه مشتریان حفاظت نماییم و با تکیه بر شاخصه بهره وری در جهت تحقق اهداف مطلوبتر تعاونی و مشتری گام برداریم .
12- مراجعین میهمانانی هستند که ما همواره دوست داریم در تمام مراحل زندگی برایشان میزبانی کنیم .




► خدمات تعاونی

 
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

افراد حاضر

ما 360 مهمان آنلاین داریم