آرام ترین مکان گردشگری دنیا

دوشنبه ، 6 مهر 1394 ، 09:19

آرام ترین مکان گردشگری
بانکی دات آی آر : در هیاهوی زندگی پر هرج و مرج امروز، سایت پیشنهاد سفر «تریپ ادوایزر» در گزارشی به معرفی شش مقصد گردشگری در شش کشور در سه قاره پرداخته که طی سال های اخیر با مطرح کردن خود به عنوان آرام ترین مکان ها برای گردشگران برای سپری کردن تعطیلات، به مقاصد برتر گردشگری کشورهای شان تبدیل شده و مناسب کسانی هستند که در تعطیلات به دنبال آرامش و تسکین اعصاب در محیطی بکر هستند.

 

 

 

 

 

منطقه طبیعی «لاپونیا» - فنلاند

منطقه طبیعی «لاپونیا» در کشور فنلاند پوشیده از جنگل های کاج، صفحات یخ، دریاچه های زیبا، جنگل های توندر و مکانی مناسب برای تماشای شفق قطبی و همچنین ماهیگیری، سفر با قایق های کایاک در رودخانه های مواج و دوچرخه سواری کوهستان است.



دره «لوریا» - فرانسه

دره زیبای «لوریا» در کشور فرانسه در هزاران سال قبل محل وقوع جنگ های خونین میان رومیان بوده و تاکنون آثار تاریخی ارزشمندی نیز در آن کشف شده اند. این دره از سال ها قبل به «باغ فرانسه» شهرت یافته و به واسطه صدها گونه گل های زیبا که در آن می رویند شهرت جهانی دارد. سازمان جهانی جهانگردی نیز در آخرین رده بندی خود از مقاصد برتر گردشگری جهان، فرانسه را به عنوان مقصد گردشگری شماره یک جهان انتخاب کرده و شهر پاریس نیز به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جهان، مقصد اصلی گردشگران فرانسه بوده که بیشتر آنها از کشورای انگلیس، بلژیک و هلند هستند.

پارک ملی آتشفشانی «آرنال» - کاستاریکا


پارک ملی آتشفشانی «آرنال» در کارستاریکا روی گدازه های آتشفشانی آتشفشان «آرنال» - فعال ترین آتشفشان کاستاریکا – واقع شده و با داشتن گونه های گیاهی و جانوری ارزشمند، تپه های رنگین کوچک زیبا و دریاچه ای در نوک قله با چشم اندازی زیبا یکی از آرام ترین مکان های جهان به شمار می رود.



 

 

پارک ملی «جاسپر» - کانادا

آ پارک ملی «جاسپر» که بزرگترین پارک کوهستانی کشور کانادا به شمار می رود، با در اختیار داشتن صدها کلبه چوبی زیبا، گونه های مختلف خرس، گرگ، روباه، یوزپلنگ و گوزن و جنگل های کاج، دریاچه های زیبا، جنگل های توندرا، یکی از مقاصد برتر گردشگرهای کانادا به شمار می رود. کانادا با داشتن آب و هوای سرد و معتدل، از جاذبه های فراوان گردشگری به ویژه برای طبیعت گردانان بهره می برد که از آن جمله می توان به جنگل های «تایگا» و آبشار «نیاگارا» اشاره کرد.



منطقه طبیعی «یونگفرائو» - سوئیس

در هیاهوی زندگی پر هرج و مرج امروز، سایت پیشنهاد سفر «تریپ ادوایزر» در گزارشی به معرفی شش مقصد گردشگری در شش کشور در سه قاره پرداخته که طی سال های اخیر با مطرح کردن خود به عنوان آرام ترین مکان ها برای گردشگران برای سپری کردن تعطیلات، به مقاصد برتر گردشگری کشورهای شان تبدیل شده و مناسب کسانی هستند که در تعطیلات به دنبال آرامش و تسکین اعصاب در محیطی بکر هستند

 

 

 

 

 

 

► بهترین خوراک کشورهای دنیا
مکزیک و جاذبه گردشگری ◄

مطالب مرتبط
بنر