تعریف جدیدی از سهولت در بانکداری( بخش دوم)

چهارشنبه ، 4 آذر 1394 ، 11:07

 

بانکی دات آی آر: هنگامیکه "راحتی و سهولت" با طراحی ساده و امکان افتتاح و مدیریت حساب بصورت آنلاین یا بوسیله ی تلفن همراه تعریف میشود، مسیر مشتری دستخوش دگرگونی قابل ملاحظه ای خواهد شد. برای مشتریانی که در سراسر جهان بصورت دیجیتال در امور بانکی دخیل هستند، این صنعت را میتوان "محلی" دانست.

در اینجا سه پیشنهاد ارائه میکنیم که در این بخش به بررسی پیشنهاد اول خواهیم پرداخت:

1) محل و محلی بودن را به کانون اصلی تمرکز خود بدیل نکنید
نیازی نیست این نکته را کامل کنار بگذاریم، اما اگر راحتی فیزیکی را تنها کانون هویت نام تجاری خود قرار دهید، بشدت زیانبار خواهد بود. به یک معنا، اینکار صرفا  به کاربران نهایی نشان میدهد که برند شما کوچک است، و همانطور که پژوهشی از موسسه ی تحقیقاتی ژاولین نشان داده است، مصرف کنندگان دیجیتال تمایل چندانی به موسسات کوچکتر ندارند و معمولا از انتخاب آنها خودداری میکنند.
در برخی موارد، چاره ی کار یک نام تجاری جدید است. در نمونه ای موفق، اتحادیه اعتباری جامعه ی فدرال واشنگتون (Washington Community Federal Credit Union) به تازگی نام تجاری جدیدی تحت عنوان اتحادیه اعتباری فدرال کروم (Chrome Federal Credit Union) برای خود برگزیده است. آنها می دانستند که باید خود را از سایر موسسات مالی که کلمه ی "واشنگتن" در نام خود دارند، متمایز کنند؛ همچنین آنها به این امر واقف بودند که نمیخواهند خود را به آنچه که در گذشته انجام داده اند، محدود کنند.
شعار اصلی سایت جدید آنها اینست: "مردم ما همیشه در کمک به یکدیگر برای پس انداز، قرض و بهتر زندگی کردن، بزرگ بوده اند". "اما ما می دانستیم که میتوانیم بیش از اینها را محقـَـق سازیم". همانطور که می توان در تصاویر قبل و بعد از برندگذاری مجدد نیز مشاهده کرد، تمرکز جدید آنها  ارائه یک تجربه دیجیتالی ساده و خوب است.
این تصویریست از وب سایت به هم ریخته آنها، درست قبل از اعمال تغییرات:


این هم تصویری از وب سایت، در حال حاضر:

 


به خانه ی خود، کـروم خوش امدید. جاییکه بانکداری آسانتر شده است. چه کمکی میتوانیم به شما بکنیم؟
تجربه ی محصول_محور و به هم ریخته، جای خود را به تجربه ای ساده، تجربه کاربر_محور داده است. اتحادیه اعتباری فدرال کروم پایه و اساس بنحوی گذاشته است که بتواند فراتر از محدوده ی محلی خود عمل کرده، و نام تجاری خود را نیز قادربه بقـا در بازارهای جدید کند.

ادامه دارد...

برگرفته از Thefinancialbrand

مترجم: مهرداد دستورانی

► دوراهی اپلیکیشنهای پرداخت موبایلی؛ ساختن یا خریدن(بخش سوم)
تعریف جدیدی از سهولت در بانکداری(بخش اول) ◄

مطالب مرتبط
بنر