اتفاقات پاییزی دنیای تکنولوژی/ عکس

شنبه ، 27 مهر 1392 ، 15:34

پاییز امسال برای فعالان، علاقمندان و طرفداران عرصه تکنولوژی های نوین پر از اخبار خوب و هیجان انگیز بود در این گزارش برخی از این اتفاقات  را به صورت تصویری با هم مرور می کنیم.

•    به جرات می توان گفت که پس از عرضه گوشی هوشمند LG G2، همه دنیا منتظر هستند تا این شرکت Nexus 5 را به بازار عرضه کند. این گوشی بالاخره در گوگل پلی به صورت رسمی برای پیش فروش قرار داده شده است و مشخص شد که Nexus 5 هم، همچون G2 دارای دو نسخه 16 گیگی و 32 گیگی است که پیش بینی شده به ترتیب قیمت این دو مدل از نکسوس 5، 399 دلار و 449 دلار باشند. تاریخ عرضه نکسوس پنج آخر ماه میلادی جاری تعیین شده است.

 

•    باز هم شایعات مربوط به برگزاری یکی دیگر از رویداد های معرفی محصولات جدید اپل یک حقیقت بود و روز گذشته دیده شده که افرادی در حال تزیین نمای بیرونی سالن یربا بونا بوده اند. به طور حتم در این رویداد اپل آی پد های نسل بعدی خود را معرفی خواهد کرد. شایعاتی هم عنوان شده که اپل قصد دارد در این رویداد از یک ساعت هوشمند با نام iWatch که صفحه ای خمیده دارد، رونمایی کند. باید سه روز دیگر منتظر بمانیم تا دریابیم که اپل چه برنامه ای برای طرفدارانش دارد.

 

•    بالاخره ویندوز 8.1 عرضه شد و باز هم در نقد هایش ضعف های پیشین ویندوز 8 را مشاهده کردیم. دکمه اصلی ویندوز بازگشته و به همان ظاهر قبلی ویندوز 8 افزوده شده است. ویندوز 8.1 تغییرات چندانی نسبت به 8 نداشته و گفته شده که مشکل کارکرد گیج کننده با صفحه های لمسی کمی برطرف شده است. شرکت مایکروسافت بیشتر سعی دارد که با ویندوز جدیدش، بازار تبلت ها را هم در دستش بگیرد. هنوز به صورت کامل نقاط ظعف 8.1 مشخص نشده است و به زودی در مورد این ویندوز شفاف سازی صورت خواهد گرفت.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► گوگل هنگ اوتز با امکانات جدید به iOS می آید
4 تکنولوژی که برای بستن به دست بوجود آمده اند! ◄

مطالب مرتبط
بنر