از این پس فریم گوگل گلاس را خود انتخاب کنید!

چهارشنبه ، 3 ارديبهشت 1393 ، 05:21


شرکت گوگل در روز گذشته اعلام کرده که قصد دارد برای خریداران عینک هوشمند خود خدمات ویژه ‌ای عرضه کند و در یک پیشنهاد ویژه برای مشتریان عینک گوگل به آن‌ها امکان امتحان کردن فریم‌ های مختلف موجود را روی صورتشان بدهد.

 


این عینک هوشمند که قیمتی برابر 1500 دلار دارد، ممکن است تابلوی ایست را برابر دید بسیاری از افراد به نمایش درآورد ولی گروه دیگری نیز هستند که حاضر به پرداخت این رقم خواهند بود ولی تجربه ‌ای از نوع استفاده از این عینک ندارند و می‌ ترسند که در روبرو شدن با این ابزار دیجیتالی با مشکلاتی دست به گریبان باشند و بدون امتحان کردن دستگاه پیش از خرید این ترس ممکن است در آن‌ها به وسوسه خرید این دستگاه غلبه کند.

 

 

گوگل برای این دسته از مشتریان برنامه ویژه ای دارد و به آن‌ها اجازه خواهد داد تا از میان فریم‌های موجود برای این عینک مدل‌های متنوع را روی صورت خود امتحان کرده و یکی را انتخاب نمایند. البته این پپشنهاد به همین سادگی نیز نخواهد بود و بندها و شرایطی نیز روی آن اعمال خواهد شد.


این پروژه شرکت گوگل چندان بدون عیب و نقص نیست و بزرگترین موردی که ممکن است موجب آزار این افراد شود این است که فریم ‌های مورد استفاده در این تست قابلیت اجرایی نخواهند داشت و تنها ماکت مدل اصلی عینک هوشمند گوگل هستند و همین امر نمی‌تواند شبیه سازی واقعی از این عینک را برای مشتری به وجود بیاورد و این موضوع هنوز مشکل بسیاری از خریداران را پابرجا نگاه خواهد داشت.


کسانی که تا به امروز از این عینک هوشمند استفاده کرده اند با مشکلاتی چون سرگیجه و تهوع دست و پنجه نرم کرده اند و به نظر می آید که تغییر فریم نمی تواند این مشکلات را حل کند و هنوز مشخص نیست که گوگل قصد دارد این مشکلات را حل کند یا خیر.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 


► شرکت اپل برنامه های جالب خود برای حفظ محیط زیست را اعلام کرد
بدشانسی ای دیگر برای سامسونگ! ◄

مطالب مرتبط
بنر