لیندکدین و خدمات جدید به کاربران

دوشنبه ، 19 خرداد 1393 ، 13:51


لینکدین به تازگی ویژگی های جدیدی را در اختیار کاربران دائمی اش قرار میدهد تا بتوانند پروفایل خود را ارتقاء دهند آن را با پروفایل دیگر اعضا مقایسه کنند و در نهایت بهتر بتوانند توسط کارفرمایان دیده شوند. لینکدین در ماه های اخیر سعی نموده تا جذابیت های شبکه ی اجتماعی خود را افزایش دهد و توجه کاربران را به این شبکه جلب کند.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر اعضای لینکدین میتوانند از عکس بزرگتری برای پروفایل خود استفاده کنند و یک سر صفحه یا سر پیام برای پروفایل خود قرار دهند تقریبا شبیه آنچه که در فیس بوک و توییتر وجود دارد.

 

 

البته این قابلیت برای کاربران دائمی است و دیگر کاربران میتوانند تنها یک تصویر پس زمینه داشته باشند. از دیگر قابلیت های جدید لینکدین وجود کلمات کلیدی برای شرح مهارت ها و علایق کاربران است. مثلا شما در زمینه ی تجارت خود میتوانید علایق تان را معرفی کنید و با افرادی که مثل شما علاقه مشترک دارند آنها به اشتراک بگذارید تا پروفایل شما بیشتر مورد بازدید قرار بگیرد.


این قابلیت های جدید حدود 20 در صدر از درآمد لینکدین را در امسال افزایش داده است. علاوه بر اینکه اعضای دائمی لینکدین پروفایل بزرگتر با اطلاعات بیشتری دارند بیشتر شانس بازدید توسط دیگر کارفرمایان را خواهند داشت. مثلا زمانی که کلمه ی designer  را در لیندکدین جست و جو میکنید ان دسته از طراحانی که اعضای دائمی لینکدین باشند و پروفایلشان در مقایسه با دیگر پروفایل ها بزرگتر باشد شانس بیشتری دارند تا توسط کارفرمایان یا دیگر کاربران مشاهده شوند.


علاوه بر اینها لینکدین قصد دارد در آینده تبدیل به یک موتور جست و جوی قوی برای مشاغل و کاریابی بشود. لینکدین حتی قصد دارد در آینده هر کابری یا هر کارجویی برای پیدا کردن کار از این شبکه برای پیدا کردن کار مورد علاقه اش یا کارهای مرتبط با مهارت های خود را بیابد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► وای فای در هواپیما!
استفاده از هولوگرام و هولوگرافی در فناوری ◄

مطالب مرتبط
بنر