مزیت های اندروید L‌ چیست؟

دوشنبه ، 20 مرداد 1393 ، 10:32


اندروید جدید L توانسته ویژگی های جدید و امکانات جدید را برای گوشی های هوشمند ایجاد کند. این سیستم عامل هم مورد استفاده ی گوشی های هوشمند و هم مورد استفاده ی تبلت است.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر  اندورید L توانسته طراحی جدیدی را برای گوشی های هوشمند ایجاد کند. مثلا طراحی جدید برنامه ها و اپها در سیستم عامل جدید اندروید L از مزیت های اندورید جدید است.


1-این سیستم عامل میتواند مورد استفاده ی کاربرانی باشد که گوشی هوشمند خود را در اختیار کودکانشان قرار میدهند تا از بازی های گوشی هوشمند استفاده کنند چون با استفاده از اندروید L میتوان کاربری شخصی را جدا نمود بنابراین میتوان برای کار و امور شخصی اکانت جداگانه داشت.

 


2-همچنین با استفاده از اندروید L کاربران میتوانند بدون باز کردن قفل صفحه نمایش به نوتیفیکیشن های خود پاسخ دهند و آنها را مشاهده کنند.


3- با استفاده از اندروید L میتوانید چند کار مختلف را همزمان در گوشی هوشمند خود انجام دهید. مثلا استفاده از مرورگر وب و اپها که با سرعت عمل بالاتری کار میکنند از دیگر ویژگی های اندروید جدید است.


4-عملکرد بالا و سرعت بخشیدن به برنامه ها هم در سیستم عامل اندروید L وجود دارد. همچنین شما میتوانید بازی ها را از پروفایل کاری خود در گوشی هوشمند با استفاده از اندروید L جدا کنید.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► iWatch جدید در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد
سامسونگ رتبه ی اول را در بازار آمریکا دارد ◄

مطالب مرتبط
بنر