Galaxy Alpha با دوام ترین گوشی هوشمند گلکسی

يكشنبه ، 2 شهریور 1393 ، 08:29


سامسونگ اعلام کرده که بدنه ی فلزی گوشی هوشمند Galaxy Alpha باعث شده که این محصول جزء بادوام ترین و محکم ترین گوشی از سری گوشی های گلکسی باشد که تاکنون تولید شده اند. گوشی هوشمند Galaxy Alpha در اصل یک نسل جدید از سری گوشی های گلکسی است.

 


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر سامسونگ پس از ارزیابی و تست کردن این محصول جدید خود آن را به عنوان یک گوشی هوشمند با دوام بالا اعلام کرده است که بیشتر از همه این کیفیت و دوام به دلیل بدنه ی فلزی این گوشی هوشمند است.

 


گوشی هوشمند Galaxy Alpha صفحه نمایش 4.7 اینچی دارد برای این محصول جدید هنوز قیمت مشخصی اعلام نشده است همچنین در مورد تاریخ رونمایی این محصول نیز سامسونگ هنوز اخباری را منتشر نکرده است اما احتمالا در ماه سپتامبر گوشی هوشمند Galaxy Alpha رونمایی خواهد شد.


سامسونگ Galaxy Alpha را یک گوشی هوشمند باریک و بلند با بدنه ی فلزی و محکم تولید کرده است همچنین این محصول با داشتن بدنه ی فلزی در زنگ های مختلف نیز تولید میشود.


در واقع سامسونگ قصد دارد که با تغییر در تولید گوشی های هوشمند مختلف و تغییر جنس بدنه ی آنها از پلاستیکی به فلزی بتواند در آینده ای نزدیک با آیفون 6 به رقابت بپردازد بنابراین طراحی جدید Galaxy Alpha میتواند کاربران زیادی را هم به این محصول جذب کند و فروش بیشتری را برای سامسونگ به همراه داشته باشد.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► کابل USB جدید سامسونگ
Moto G‌ جدید 10 سپتامبر رونمایی میشود ◄

مطالب مرتبط
بنر