استقبال گسترده فعالان بورس از«بانکسا»

يكشنبه ، 24 ارديبهشت 1391 ، 14:02

ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه تهران تحت‌الشعاع خدمات جدید بانک سامان در حوزه خرید وفروش اینترنتی سهام قرار گرفت.

در این نمایشگاه که 19 تا 22 اردیبهشت ماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد، مدیران و کارشناسان گروه مالی سامان شامل بانک سامان، بیمه سامان، کارگزاری سامان، شرکت پرداخت الکترونیک سامان و صرافی سامان با حضور در سالن 35، نشست‌ها و جلسه‌های متعددی را با مدیران، متخصصان و فعالان حوزه‌های پولی و مالی کشور برگزار کردند.

بر اساس این گزارش، خدمات جدید نرم‌افزار "بانکسا" به عنوان خدمات ویژه بانک سامان برای فعالان بازار بورس و اوراق بهادار، در این نمایشگاه مورد رونمایی قرار گرفت.

از جمله این خدمات امکان ارتباط با حساب‌های بانکی کارگزاران و مشتریان و خریدوفروش ازطریق نت‌بانک سامان است.

در این سامانه، مشتری می‌تواند با استفاده از نت‌بانک در هنگام خرید سهام، مبلغ موردنیاز را از حساب خود برداشت و به حساب موردنظر واریز کند. همچنین در این سامانه، افراد می‌توانند کارگزاری موردنظرخود را از میان کارگزاری‌های معتبر کشور انتخاب و سقف روزانه برداشت را نیز تعیین کنند.

فعالان بازار سرمایه مشتری بانک سامان، برای استفاده از این خدمات جدید نیازی به مراجعه به شعب ندارند و تنها با مراجعه به نت‌بانک سامان می‌توانند گزینه خریدوفروش سهام را فعال نمایند.

این گزارش می‌افزاید: در مدت برگزاری این نمایشگاه، چهار باجه بانک سامان در غرفه‌ اختصاصی بانک و غرفه‌های کارگزاری سامان، کارگزاری مفید و کارگزاری آگاه انواع خدمات بانکی را در اختیار بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرار دادند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► ساخت شهر ارواح برای آزمودن فناوری های نوین + عکس
یک عکس و هزاران حرف/ عکس ◄

مطالب مرتبط
بنر