تیم کوک: فعلا خبری از محصولات تازه نیست

پنجشنبه ، 5 ارديبهشت 1392 ، 08:35

تیم کوک، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت اپل اعلام کرد که دوستداران این برند نامدار دنیای فناوری تا پاییز نباید منتظر محصول جدیدی از اپل باشند.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، کوک در حاشیه اعلام درآمدهای اپل د سه ماهه منتهی به ماه مارس این خبر را داد و گفت: "تا پاییز خبری از محصولات تازه اپل نخواهد بود."

گزارش درآمدهای اپل حکایت از آن دارند که اپلی ها  9.5 میلیارد دلار سود، 43.6 میلیارد دلار درآمد و فروش 37.4 میلیون دستگاه آیفون داشتند.

کوک در این مراسم همچنین گفت:" تیم های کاری ما در حال حاضر بر روی برخی از سخت افزارها، نرم افزارها و خدمات شگفت انگیز کار می کنند که در پاییز امسال و در طول سال 2014 میلادی معرفی خواهند شد.

در ماه های اخیر، شایعاتی پیش آمده بود پیرامون این موضوع که اپل قرار است در تابستان امسال مدل جدید آیفون را به بازار عرضه کند. همچنین گفته می شد که اپلی ها به دنبال راه اندازی سرویس رادیوی خود نیز هستند که با سخنان اخیر آقای کوک همه این شایعات به تاریخ می پیوندد.

اظهارات تازه کوک نه تنها برای مشتریان چندان جالب نبود، بلکه سرمایه گذاران را هم خیلی خوشحال نکرد. از آخرین باری که اپل محصول جدید خود یعنی آیپد مینی را ارائه کرد، شش ماه می گذرد و دوستداران این برند مشهور منتظر خبرهای جدیدی از اپل بودند.

از شش ماه پیش که آیپد مینی معرفی شد سهام اپل از بیش از 600 دلار به کمتر از 400 دلار رسیده است.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

================

► سرگردانی‌ مردم‌ برای‌ گرفتن‌ وام‌ حج تمتع
چهارمین نسل از سری گوشی‌های هوشمند گوگل در راه است ◄

مطالب مرتبط
بنر