معرفی بازی های اندروید/ چه خبر از "کافه زامبی ها"؟+لینک دانلود

شنبه ، 5 مرداد 1392 ، 07:42

بازی Zomibe Cafe یک  شبیه ساز رستوران داری است  که در کمال ناباوری، شما در این بازی باید به کمک زامبی‌ها به وضعیت کافه‌ خود رسیدگی کنید.گذر زمان در این بازی به صورت همزمان با حالت واقعی پیش می‌رود و شما باید در طول روز به این بازی مراجعه کنید تا از وضعیت پیشرفت رستوران خود مطلع شوید.گیم پلی این بازی بسیار ساده و روان است و شما کافی است که با لمس کردن یکی ازآشپزانتان در صفحه نمایش، او را تحت کنترل گرفته و پس از آن دستورات را صادر کنید.

 


در این بازی شما باید مشتریان خود را راضی نگه دارید و به آنها سرویس دهید.البته کار شما به این راحتی نیست چون در طول بازی با پیشرفت شما، تعداد  کارمندان شما افزایش یافته و هر کدام به صورت جداگانه به رسیدگی و اعمال دستورات احتیاج دارند.در Zombie Cafe، بازیکن می‌تواند مشتری‌های خود را به زامبی تبدیل کرده و از آنها به عنوان گارسون و آشپز استفاده کند.


جا دارد ذکر کنم که وظایف این زامبی‌ها به کار کردن در کافه محدود نمی‌گردد و یکی دیگر از کارهایی که توسط آنها انجام می‌شود حمله به دیگر کافه‌ها است.در حقیقت با این کار، شما می‌توانید غذاهای آماده کافه‌های دیگر را ربوده و سپس آنها را در کافه خود به فروش برسانید و از طرفی دیگر با این کار رقیب خود را ازبین برده‌اید.

 

 

در Zombie Cafe فروشگاهی وجود دارد که در آن می‌توانید لوازم لازم برای پیشرفت رستوران خود را تهیه کنید که مدل‌های متنوع این وسایل با پیشروی شما در بازی، افزایش پیدا می کنند.صدا و گرافیک بازی به خوبی کار شده‌ و کارکترهای زامبی‌ بسیار خوب و مناسب محیط بازی طراحی شده‌اند.


در انتها می‌توان گفت Zombie Cafe  یک بازی بسیار سرگرم کننده است که می‌تواند بخشی از اوقات فراغت شما را دربرگیرد. تاکنون این بازی برای دو سیستم عامل iOS و اندروید عرضه شده‌است.

برای سیستم عامل  iOS اینجا دانلود کنید

برای سیستم عامل اندروید اینجا دانلود کنید

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

================

► صفحه اول روزنامه های اقتصادی/عکس
بالاخره از اندروید 4.3 رونمایی شد ◄

مطالب مرتبط
بنر