پولدارهای فناوری تعطیلات خود را کجا می گذرانند؟! + عکس

چهارشنبه ، 9 مرداد 1392 ، 07:14

تعطیلات پولدار ها و مایه دارهای دنیای فناوری کمی با ما آدم های عادی متفاوت است. اگر ما دنبال تورهای دو سه روزه با قیمت مناسب و حتی ارزان می گردیم، آنها با خیال راحت شال و کلاه می کنند و به خانه ها یا جزایر خود در شهرهای خوش آب و هوای دنیا می روند.

 

به گزارش بانکی دات آی آر، البته همه مثل هم نیستند. برخی تجملاتی تر و برخی هم ساده زیست تر هستند. به عنوان نمونه آقای الیسون، مدیرعامل شرکت اوراکل چندین محل برای گذران تعطیلات دارد و از بین آنها یکی را انتخاب می کند، در حالیکه زاکربرگ فیسبوکی تعطیلاتش را مثل سایر مردم می گذراند، با این تفاوت که پول خیلی بیشتری خرج می کند.

در گزارش پیش رو مقصد تعطیلات تعدادی از چهره های شناخته شده دنیای فناوری را به شما معرفی می کنیم:

1. بیل گیتس

آقای گیتس اخیرا محلی را به قیمت 8/7 میلیون دلار برای گذران تعطیلات خود و خانواده اش در فلوریدای آمریکا خریداری کرده است. این محل 4/8 هکتار است و یک طویله با گنجایش 20 اسب برای دختر آقای گیتس دارد که سوارکاری می کند

 

2. اریک اشمیت

مدیر اجرایی گوگل خانه ای باشکوه در لندن دارد. در ضمن او خانه ای دیگر نیز دارد که در سال 2007 20 میلیون دلار برای خریدنش پول داد. این خانه به همراه محوطه اطرافش 4 هکتار وسعت دارد و باغهای زیبای اطراف ساختمان چشم نواز است.

 

3.پل آلن

او که یکی از بنیانگذاران و مدیران فعلی مایکروسافت است، درایی های زیادی دارد. یکی از خانه های که او برای تعطیلات به آنجا می رود، 25 میلیون دلار می ارزد. این خانه دارای 5 اتاق، استخر، سالن ورزش و اتاق غربالگری است.

 

4. جف بزوس

آقای بزوس آمازونی صاحب خانه ای 52 میلیون دلاری در بورلی هیلز و در همسایگی تام کروز است. این خانه مجلل دارای گلخانه، زمین تنیس و محوطه ای بسیاز زیباست. این خانه و محوطه آن بیش از 2 هکتار مساحت دارد.

 

5. لری الیسون

مدیرعامل شرکت اوراکل، صاحب یک مجموعه زیبا است که 43 میلیون دلار می ارزد. ساختمان اصلی این محموعه تفریحی 18 هزار و 430 فوت مربع است و هر یک از خانه های میهمانان 1860 فوت مربع مساحت دارد.

 

بنیانگذار اوراکل همچنین صاحب یک جزیره هم هست. جزیره او دارای دو هتل شیک و مجلل است. البته آقای الیسون 98 درصد این جزیره را دارد و 2 درصد بقیه متعلق به شخص دیگری است.

 

6. مارک زاکربرگ

زاکربرگ و همسرش تعطیلات خود را در هاوایی گذرانند. در مورد زاکربرگ همچنین شایعه شده بود که آپارتمان های لوکسی را در ماه ژانویه خریداری کرده است.

 

7. ریچارد برانسون

این کارآفرین و سرمایه گذار بریتانیایی صاحب حزیره نکر است و آن را 180 هزار دلار خریده است. او از سایر همکارانش برای کار و تفریح به این جزیره دعوت می کند. جزیره او هم اکنون ده ها میلیون دلار ارزش دارد.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

===============

► ترور بانکدار سرشناس ایرانی در مالزی
آنجلینا جولی باز هم اول شد ◄

مطالب مرتبط
بنر