ارائه اپلیکیشن آفیس مایکروسافت برای اندروید

پنجشنبه ، 10 مرداد 1392 ، 08:12
اواخر بهار امسال بود که مایکروسافت با ارائه اپلیکیشن آفیس برای آیفون، نگاه های بسیاری را به سوی خود معطوف کرد. اکنون بار دیگر محبوب ترین مجموعه نرم افزاری غول قدیمی دنیای کامپیوتر، آماده خبر سازی، با ورود به دنیای اندروید است. مایکروسافت امروز اپلیکیشن آفیس را برای سیستم عامل موبایل گوگل عرضه کرد.

نسخه اندروید آفیس تنها بر روی موبایل ها کار می کند و صاحبان تبلت های اندرویدی باید مانند آیپد داران، فعلا به نسخه تحت وب آفیس رضایت دهند. همچنین شایان ذکر است که اپلیکیشن آفیس تنها بر روی اندروید نسخه ۴ به بعد اجرا خواهد شد و نسخه های پایین تر این سیستم عامل را پشتیبانی نمی کند.

همانند نسخه آیفون، اپلیکیشن آفیس بر روی اندروید هم رایگان است، اما در صورتی که قصد استفاده از آن را دارید، باید اشتراک آفیس ۳۶۵ را از مایکروسافت خریداری کنید. البته خریداران اجازه دارند تا اشتراک آفیس خود را بر روی ۵ دستگاه، استفاده نمایند.

تمام ویژگی های دو نسخه آیفون و اندروید مشابه یکدیگر خواهند بود و قابلیت ها برنامه های ورد، اکسل و پاورپوینت بر روی صفحه موبایل شما نقش خواهد بست. تنها تفاوت دو نسخه این است که بر خلاف آیفون، شما نمی توانید از داخل اپلیکیشن مستقیما اشتراک افیس ۳۶۵ را خریداری نمایید.

سرویس ابری مایکروسافت، اسکای درایو، وظیفه ذخیره فایل ها بر روی خود را در این اپلیکیشن بر عهده دارد. کاربرانی که اشتراک آفیس را خریداری کرده باشند، می توانند از ۲۰ گیگابایت فضای اضافی، بر روی این سرویس بهره مند شوند.

هم اکنون می توانید اپلیکیشن آفیس برای اندروید را از گوگل پلی به رایگان دانلود نمایید. اما آیا حاضر هستید برای استفاده از مجموعه نرم افزاری آفیس بر روی موبایل خود، هزینه اشتراک آفیس ۳۶۵ را بپردازید؟ چه اپلیکیشن هایی را جهت ویرایش فایل ها در اندروید پیشنهاد می کنید؟

نارنجی

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► چرا چینی ها نمی توانند برند هایی معتبر داشته باشند؟
مرسدس بنز محبوب سارقان آمریکایی ◄

مطالب مرتبط
بنر