بازگشت سامسونگ

شنبه ، 16 شهریور 1392 ، 08:39

سرانجام پس از مدت ها انتظار شرکت کره ای سامسونگ از محصولات جدیدش رونمایی کرد. اولین محصول رونمایی شده که مدت ها بود طرفداران این برند منتظر آن بودند، همان ساعت هوشمند Samsung Galaxy Gear بود. این رونمایی در حالی اتفاق افتاد که همه تصور می کردند شرکت اپل، اولین شرکتی باشد که دست به تولید چنین وسیله ای بزند. دومین محصولی که قرار است به همراه Galaxy Gear در بازار جهانی عرضه گردد نسخه سوم گوشی هوشمند پرطرفدار Galaxy Note سامسونگ است.

 

Galaxy Gear به عنوان یک ساعت مچی، از یک سخت افزار فوق العاده بهره می برد. صفحه نمایش آن 1.63 اینچ است و دارای یک دوربین 1.9 مگاپیکسلی است. یکی از نکات جالب در مورد Galaxy Gear این است که رابط کاربری سیستم عامل آن، شباهت بسیاری به ویندوز فون دارد. این ساعت به گوشی هوشمند شما متصل شده و به راحتی می توانید از طریق آن از گوشی خود هم بهره ببرید.

Galaxy Note III هم در این رویداد تایید شد ولی از آن به اندازه Galaxy Mega در سطح رسانه های اجتماعی استقبال نشده است. سامسونگ همچنان Note را به همراه قلمش عرضه خواهد کرد و برای آن صفحه نمایشی 5.7 اینچی در نظر گرفته در حالی که مگا صفحه ای 6.3 اینچی دارد. نوع صفحه نمایش آن AMOLED بوده و از یک پردازنده 2.2 گیگا هرتزی چهار هسته ای بهره می برد. دوربین آن هشت مگاپیکسل بوده و از رابط کاربری TouchWiz هم پشتیبانی می کند. این گوشی در سه مدل 64 گیگی، 32 گیگی و 3 گیگی عرضه خواهد شد و سه رنگ مشکی، صورتی و سفید آن تایید شده است.


چیزی به نمایشگاه IFA 2013 نمانده و به طور حتم سامسونگ در آنجا چیز های جدیدی از این دو محصول خواهد گفت.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

► به نظرتان اپل می تواند با درآمد سه ماهش چند تا نوکیا بخرد؟
از پیتزا تا سوسک در خودپرداز!/تصاویر ◄

مطالب مرتبط
بنر