بدهي بانك سپه به بانك مركزي تا فردا تسويه مي‌شود

چهارشنبه ، 29 آبان 1387 ، 15:23

مديرعامل بانك سپه گفت:‌ آخرين مانده از بدهي اين بانك به بانك مركزي حداكثر تا پايان وقت اداري فردا تسويه مي‌شود.

حسنعلي قنبري  گفت: از ابتداي مسئوليت بنده در بانك سپه پرداخت بديهي‌هاي اين بانك به بانك مركزي در اولويت‌ اول كاري قرار گرفت و در حال حاضر بيش از 60 درصد اين بدهي‌ها را تسويه كرده‌ايم اين در حالي است كه زماني بانك سپه بيشترين قرض‌‌ها را به بانك مركزي داشت.
قنبري افزود: بخشي از ديون اين بانك به بانك مركزي از طريق تهاتر با بدهي‌هاي دولت تسويه شده و بخش ديگري به صورت نقدي پرداخت خواهد شد.
مديرعامل بانك سپه تأكيد كرد: تا پايان هفته جاري كل بدهي‌هاي اين بانك به بانك مركزي تسويه مي‌شود.
وي گفت: بانك سپه جزو اولين بانكهايي بود كه مورد تحريم قرار گرفت .
قنبري افزود: اين تحريم‌ها در ابتدا به صورت دلاري بود بعد از 4 ماه در ابتداي سال 86 بانك سپه اين‌ بار مورد تحريم‌هاي همه‌جانبه سازمان ملل متحد قرار گرفت كه از آن موقع حدود يك سال و 8 ماه مي‌گذرد.
مديرعامل بانك سپه اظهار داشت: در اين فاصله چون براي اولين‌بار بود كه اين بانك مورد تحريم واقع مي‌شد تا حدودي كارها از جمله رفع و رجوع مشترياني كه با خارج از كشور مراوداتي با بانك سپه داشتند با وقفه مواجه شد ولي راهكارهاي مناسبي براي ارائه خدمات جايگزين براي مشتريان اين بانك در پيش گرفته شد.
وي گفت: در حال حاضر مشتريان بين‌المللي بانك سپه احساس اينكه در تحريم به سر مي‌بريم نمي‌كنند.
قنبري ادامه داد: اين بانك مسائل مربوط به تحريم را بدون اينكه به مشتريان خود منتقل‌كند در داخل و با تدابير خاص خنثي كرد.
مديرعامل بانك سپه گفت: تمامي موسسات مالي، غيرمالي و اساساً نهادهاي اقتصادي تمامي رمز و رموز فعاليتهاي خود را در روزنامه‌ها تشريح نمي‌‌كنند و اگر كسي از ما ارائه خدمتي را خواستار است اين بانك به نحو احسن آنرا انجام مي دهد.
وي گفت: با اعتباري نزديك به يك قرن كه بانك سپه دارد مورد وثوق مشتريان خود است. فعاليتهاي اين بانك به تأخير نيافتده و خدمات خود را با كيفيت قبلي انجام مي‌دهد.

منبع: خبرگزاری فارس

► مشتريان خوش‌حساب تا 62فقره وام دريافت مي‌كنند
کاهش قیمت نفت به پایین ترین سطح خود طی دو سال گذشته ◄

مطالب مرتبط
بنر