کسب رتبه نخست ارایه خدمات ساتنا توسط بانک تجارت

چهارشنبه ، 6 آذر 1387 ، 11:16

بانك تجارت رتبه اول را در ارائه خدمات سامانه ساتنا به مشتريان نظام بانكي به دست آورده و نزديك به نيمي از كل دستور پرداخت‌‏هاي مشتريان بانك‌‏ها از طريق شعب بانك تجارت صورت گرفته است.
به گزارش ايلنا به نقل روابط عمومي بانك تجارت و مطابق آمار ارائه شده از سوي اداره نظام‌هاي پرداخت بانك مركزي، در هفته پاياني آبان‌‏ماه بيش از 3435 بار انتقال وجه از طريق سامانه ساتنا در شعب بانك تجارت به ثبت رسيده و اين بانك توانسته است با اختلاف قابل توجه نسبت به ساير بانك‌‏ها رتبه نخست را در ارائه خدمات كاملاً الكترونيك ساتنا در سيستم بانكي به دست آورد.
برپايه اين گزارش، درهمين مدت مجموع تراكنش‌هاي ثبت شده سامانه ساتنا در بانك‌‏هاي دولتي و خصوصي كشور 7878 فقره بوده است.
همچنين طي ماه‌‏هاي گذشته دوره هاي آموزشي توجيهي براي كاركنان شعب بانك تجارت جهت ارائه مطلوب خدمات ساتنا برگزار شده است.
همچنين يك بخش ويژه نيز در وب سايت اين بانك جهت اطلاع رساني به هموطنان درخصوص چگونگي استفاده از خدمات ساتنا ايجاد شده است. در حال حاضر مشترياني كه داراي هر نوع حساب در بانك تجارت باشند مي‌توانند از طريق مراجعه به شعبه و تكميل فرم مربوطه، دستور انتقال وجه از حساب خود در هر يك از بانك‌هاي عضو شبكه شتاب را صادر نمايند.
چنانچه مشتري داراي حساب جاري فراگير در بانك تجارت باشد دريافن اين خدمات در كليه شعب اين بانك امكان‌پذير خواهد بود.
بانك مركزي جمهوري اسلامي ايران فروردين ماه گذشته با هدف گسترش خدمات مبتني بر بانكداري الكترونيك، تسهيل و تسريع انتقال وجوه بين بانك‌‏هاي كشور، كاستن از حجم مراجعات مردم به شعب بانكها و كاهش استفاده از پول نقد و چك پول اقدام به راه‌اندازي سامانه تسويه ناخالص آني (ساتنا) کرد. با بهره‌گيري از سامانه ساتنا كليه مشتريان نظام بانكي مي‌توانند در كوتاه‌ترين زمان بدون نياز به استفاده از پول نقد و يا چك‌هاي بانكي اقدام به انتقال وجوه از حساب‌هاي خود در بانك‌هاي مختلف كشور کنند.

منبع: خبرگزاری ایلنا

► امکان پرداخت سود در دستگاه هاي خود پرداز
افزايش قيمت‌ها به بهانه ماليات بر ارزش افزوده ◄

مطالب مرتبط
بنر