6 نکته برای خرید بهتر نوروزی

چهارشنبه ، 21 اسفند 1392 ، 05:41


همیشه برای خرید کردن یک لیست تهیه کنید هرآنچه که میخواهید بخرید را در یک لیست بنویسید در این صورت بهتر و منظم تر خرید میکنید شما با تهیه ی این لیس هرآنچه که نیاز دارید را میخرید.
دختران و پسران جوان معمولا اشتیاق و تمایل زیادی به خرید دارند اما والدین اغلب به اندازه ی فرزندان شان خوشحال نمیشوند نه اینکه والدین از خرید کردن اجتناب کنند آنها بیشتر از فرزندان مسائل اقتصادی را در نظر دارند به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر نکات زیر برای خرید بهتر به شما کمک میکنند.
1-برای خرید از فروشگاه های محلی استفاده کنید در این صورت لازم نیست مسافت طولانی را تا طی کنید و هزینه‌ای بابت حمل و نقل بپردازید اگر هم قصد خرید از فروشگاه های غیر محلی را داشتید بهتر است از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید.

 


2-وقتی که به خرید میروید بهتر است ساعاتی را انتخاب کنید که مجبور نباشید از غذاهای فست فود استفاده کنید هزینه ای که بابت غذاهای ناسالم پرداخت میکنید را برای خریدتان بگذارید.


3-وقتی که به خرید میروید میتوانید خوراکی های خانگی را با خود ببرید و تا زمان صرف غذا به خانه برگردید. معمولا خرید هله هوله های مختلف و رنگارنگ علاوه بر ناسالم بودن صرف هزینه های گوناگون دارد پس بهتر است با خوردن خوراکی‌های خانگی والدین تان را شاد و هزینه هایتان را کمتر کنید.


4-همیشه در خرید کردن دقت کنید تا مواد غذایی را سالم و با توجه به بودجه تان تهیه کنید برخی از غذاهای ناسالم شاید مورد علاقه فرزندتان باشد اما بهتر است آنها را به خوردن لبنیات عادت دهید لبنیات هم سالم تر و هم کم هزینه تر هستند.


5-برای خرید نوشیدنی ها همیشه از نوشابه ها پرهیز کنید به جای صرف هزینه بابت نوشابه های مضر از نوشیدنی های سنتی استفاده کنید.


6-در هنگام خرید لباس ها هم در کل باید به بودجه تان توجه کنید گاهی اوقات ممکن است کالایی شما را وسوسه کند باید همیشه با برنامه ریزی برای خرید پوشاک هزینه کنید.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► نرخ ارز،طلا وسکه پایان وقت اداری 20 اسفند 92
چرا گوشی جدید اچ تی سی دو دوربین دارد؟!!! ◄

مطالب مرتبط
بنر