استفاده از فرصت ها لازمه موفقیت روز افزون

شنبه ، 24 خرداد 1393 ، 11:45

 

اگر شما هم مثل خیلی از دیگر کارمندان و کارفرمایان در شغل و کاری مشغول به فعالیت هستید و تمام روزها و ساعات و هفته های تان مملو از جلسات کاری و تماس و ایمیل و چالش های کاری گوناگون است پس مطمئنا در حال تلاش فراوان برای کسب موفقیت در آینده هستید. اما کسب موفقیت چگونه است؟ و لازمه ی آن چیست؟
به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر سخت کوشیدن و تلاش فراوان همیشه برای رسیدن به موفقیت لازم بوده است اما در این میان استفاده از فرصت ها از اهمیت بالایی برخوردار است تمام فعالیت هایی که در این زمینه و برای رسیدن به موفقیت انجام میدهیم اهمیت دارد و موفقیت و تلاش برای رسیدن به اهدافمان زمانی بدست می آید که بتوانیم از فرصت های طلایی استفاده کنیم.

 


فرصت هایی که ممکن است ما را به موفقیت برسانند همیشگی نیستند بنابراین باید از آنها استفاده کنیم در طول کار و فعالیت هایی که داریم چه به عنوان کارمند و چه به عنوان کارفرما باید برای تمام تلاش و سخت کوشی خود ارزش قائل باشیم و هدف خود را از کار و تلاش مشخص کنیم.


لازمه ی استفاده از فرصت ها این است که دیدگاه خود را نسبت به کار و شغل تغییر دهید یکنواختی و بی انگیزگی مانع میشود تا شما بتوانید به فرصت های خوب برسید اگر بتوانید این تغییر را ایجاد کنید فرصت های کاری برای شما دست یافتنی تر خواهد بود.


همیشه باید از تجربیات دیگران برای استفاده از فرصتها و نهایتا رسیدن به موفقیت استفاده کنید چون تجربیات دیگران یعنی راه هایی که دیگران از آن برای رسیدن به موفقیت استفاده کردند بنابراین حمایت و تجربیات آنها برای موفق شدن در کار بسیار سودمند است. مثلا کسانی که همیشه در کار خود موفق بودند میتوانند الگوی خوبی برای کسب موفقیت باشند.


گاهی اوقات ممکن است از موفقیت دیگران در کار و شغل شان هیجان زده و خوشحال شوید اما مهمتر از این استفاده از راز و رمزهایی است که آنها برای رسیدن به موفقیت و استفاده از فرصت های خوب داشتند. خیلی از چیزهای کوچک در کار ما را به موفقیت نزدیکتر میکنند مثل برنامه ریزی صحیح هوشمندانه عمل کردن، چشم اندازهای کاری، اهداف و استفاده از تکنیکهایی که بهتر به پیشبرد کار کمک میکنند تمما اینها باعث میشوند که فرصت های خوب کاری به وجود بیاید و نهایتا موفقیت حاصل شود.


در هر کاری مشکلات و چالش های فراوان وجود ندارد اما اینها نباید مانع استفاده از فرصت های کاری بشود اگر از قبل برنامه ریزی صحیحی برای رسیدن به موفقیت داشته باشیم کمتر به مشکلات کاری برمی خوریم و بهتر میتوانیم از فرصتهای طلایی استفاده کنیم.


پس برای رسیدن به موفقیت علاوه بر تلاش استفاده از فرصتها هم مهم هستند و یک برنامهریزی خوب کاری هم باعث میشود که بتوانیم در بهتر از این فرصتهای کاری استفاده کنیم و موفقیت روز افزون داشته باشیم.

اخبارمنتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► استخدام"شر خر" توسط دولت، رویه ای برای دریافت بدهی ها!
کارنامه روحانی در 4 شاخص اقتصادی: روحانی موفق بود؟ ◄

مطالب مرتبط
بنر