برگزاري چهارمين دوره قرعه كشي خريد از پايانه هاي فروش

سه شنبه ، 10 دی 1387 ، 14:44

در راستاي ترويج فرهنگ استفاده از بانكداري الكترونيك و ترغيب مشتريان جهت خريد از دستگاههاي POS ، چهارمين دوره قرعه كشي خريد از پايانه هاي فروش بانك صادرات ايران برگزار و جوايز اين دوره به ارزش3.5 ميليارد ريال به 3500 نفر از برندگان خوش اقبال تخصيص يافت.


به گزارش روابط عمومي بانك صادرات ايران طي سه دوره قبلي قرعه كشي پايانه هاي فروش بانك صادرات 1340 نفر از خريداران و دارندگان دستگاههاي پايانه هاي فروش ( POS )به قيد قرعه از جوايز نقدي به ارزش يك ميليارد و 110 ميليون ريال برخوردار شده اند.


گفتني است قرعه كشي و اهداي جوايز به كليه دارندگان كارتهاي سپهر و كارت بانكهاي عضو شبكه شتاب كه الزاماً از پايانه هاي فروش بانك صادرات ايران خريد نمايند در راستاي ترويج فرهنگ استفاده از بانكداري الكترونيك و ترغيب مشتريان جهت خريد از دستگاههاي POS برگزار و علاوه بر خريداران به دارندگان دستگاههاي POS بانك صادرات نيز جوايز ارزنده اي اختصاص يافته است.


شايان ذكر است استفاده از دستگاههاي  POS باعث سرعت دهي و اطمينان بخشي در انجام معاملات، صرفه جويي در هزينه هاي ملي بابت امحاء اسكناسهاي فرسوده، رونق تجارت الكترونيك، كمك به سلامت و بهداشت افراد جامعه، افزايش ضريب امنيت و ايمني مردم بخاطر بي نيازي از حمل پول نقد و كاهش چشمگير مراجعات مردم به شعب و دستگاههاي خودپرداز مي شود.


لازم به ذکر است در چهارمين دوره قرعه کشي دستگاههايPOS، سه هزارو پانصد فقره جايزه يک ميليون ريالي به قيد قرعه به 3500 نفر از برندگان خوش اقبال اختصاص يافت.

منبع: سایت صادرات

► مسبب همه آمارسازي‌‏ها بانک مرکزي است
فایل راهنمای آزمون استخدامی بانک سپه ◄

مطالب مرتبط
بنر