ریکانت پیتی از درآمد زایی در صنعت گردشگری هند میگوید

شنبه ، 21 تیر 1393 ، 13:16

 

ریکانت پیتی در آگوست سال 1988 به دنیا آمده است او صاحب شرکت EaseMyTrip است او در دانشگاه Kurukshetra تحصیل کرده است. او در هند مشغول به فعالیت است و جزء جوانترین کارآفرینان در این کشور محسوب میشود. او در ابتدا حدود 6 سال توانست در صنعت گردشگری و توریست در شرکت هایی که به صورت آنلاین مشغول به کار بودند فعالیت کند.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر او به دلیل علاقه به صنعت گردشگری و تجارت الکترونیک شرکت و برند خود را تاسیس نمود بنابراین توانسته علاوه بر داشتن یک شرکت که در زمینه ی گردشگری فعالیت میکند آژانس مسافرتی Duck را هم افتتاح کند. او رمز موفقیت خود را توسعه کار و استفاده از ایده های خلاق برای پیشرفت و همچنین استخدام افراد با استعداد میداند.

 


لطفاً در مورد تجارت خود به طور مختصر توضیح دهید.
هند مقصد خیلی از گردشگران و توریستهای زیاد از سر تا سر جهان است بیشتر چشم انداز و سنت و آیین این کشور برای جذب توریست مورد استفاده قرار میگیرد. شرکت ما دقیقا روی جاذبه های توریستی در هند سرمایه گذاری میکند و در حال تلاش برای جذب گردشگران بیشتر به این کشور است. ما سعی میکنیم که توریست های زیادی را برای آشنا شدن با فرهنگ و سنتها و چشم اندازهای متفاوت موجود در این کشور آشنا کنیم.


بسته های سفری که برای تعطیلات برای توریستها به فروش میرسانید چه امکاناتی دارد؟
ما سعی میکنیم که با جذاب کردن این امکاناتی که در پیکجهای مسافرتی خود داریم مشتریان را جذب کنیم. این بسته های مسافرتی چون علاوه بر امکانات زیادی که دارند از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند بنابراین طرفداران زیادی دارند. ما برای این بسته های سفر برنامه ریزی های خاصی داریم مثلا به بررسی بازار برای جذب بیشتر مشتری میپردازیم چون معمولا هر کدام از مشتریان به یکسری از نکات در سفر توجه میکنند ما سعی میکنین تمام نیازهای آنها را برطرف کنیم تا طرفداران بیشتری هم داشته باشیم. بهترین بسته های سفر تورGolden Triangle و تور مجلل سفر با قطار است.


چه چیزی تجارت شما و شرکت Easemytrip را خاص میکند؟
خاص بودن ما را باید مشتریان بگویند و میزان رضایت آنها از امکاناتی که ما ارائه میدهیم را باید مشتریان بیان کنند.


صنعت توریست در هند تا چه میزان به درآمد زایی کمک میکند؟
صنعت گردشگری و توریست بیشتر در زمان تعطیلات میتواند برای ما درآمد زایی داشته باشد. البته ما بسته های مسافرتی خود را هم به افرادی که داخل هند زندگی میکنند هم به افرادی که از سر تا سر جهان به این کشور سفر میکنند به فروش میرسانیم یعنی خیل از هندی های که در داخل کشور زندگی میکنند برای تفریح از این بسته های مسافرتی استفاده میکنند. اما معمولا فروش ما به گردشگران اندکی سخت تر از فروش این بسته های سفر به خود هندی های داخل کشور است. چون گردشگران به دلیل اینکه تازه سفر میکنند خیلی با هزینه ها و قیمتهایی که ما در نظر گرفتیم آشنا نیستند بنابراین در پرداخت هزینه ها برای مسافرت با دقت بیشتری عمل میکنند. اما ما نهایت سعی خود را میکنیم تا برندمان بهترین خدمات را برای گردشگران ارائه دهد.


مشتریان شما معمولا چه کسانی هستند؟
ما سعی کنیم طوری برنامه ریزی کنیم که افراد مختلفی بتوانند از امکانات ما استفاده کنند در واقع در قیمتهای این بسته های سفر تنوع ایجاد میکنیم بنابراین مشتریان ما فقط افراد خاص یا پر درآمد نیستند.


شما به عنوان یک کارآفرین چه تجربیاتی را کسب کردید؟ چقدر توانستید تجارت خود را با استفاده از تجربیاتی که دارید گسترش دهید؟
من این شرکت را به همراه برادر بزرگترم یعنی نیشانت پیتی که او هم مدیر عامل شرکت Easty Trip Planner‌است تاسیس نمودم که ما با هم همکاری و تعامل زیادی داریم بنابراین از تجربیات او برای موفقیت های بیشتر خود استفاده کردم. ما سعی میکنیم با ایجاد فضای رقابتی در تهیه ی بسته های مسافرتی و همچنین تهیه ی بلیط های مسافرتی با قیمت ارزانتر مشتریان بیشتری را جذب کنیم. ما  در ابتدای شروع کار خود یک تیم 4 نفره بودیم اما در حال حاضر حدود 400 پرسنل داریم که به خوبی به کارشان مسلط هستند.


اگر بخواهید شرکت خود را در چند کلمه تعریف کنید این کلمات چیست؟
شرکت EaseMyTrip با خلاقیت و با همکاری برادران پیتی یک شرکت مسافری و گردشگری در هند است. این شرکت با ارائه امکانات به مشتریان مثل هتل، بسته های سفر، پرواز و... در جهت افزایش میزان مشتریان و جذب آنها تلاش میکند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

===================

 

► چگونه خلاقیت در کار ایجاد کنیم؟
8 راهکار خوب برای شاد بودن در کار ◄

مطالب مرتبط
بنر