گران ترین پیراهن دنیا بر تن «شیطان سرخ»

چهارشنبه ، 25 تیر 1393 ، 10:25


درست 24 ساعت بعد از فینال جام جهانی که تیم‌های طرف قرارداد با کمپانی «آدیداس» آن را برگزار کردند، باشگاه منچستر یونایتد خبر داد با این برند به توافق دیوانه کننده‌ای دست یافته است!
«شیاطین سرخ» قرار است از فصل 2016 – 2015 کارش را به طور رسمی با این برند آلمانی شروع کند؛ قراردادی 10 ساله به ارزش تقریبی یک میلیارد یورو!

سایت باشگاه منچستر یونایتد با تایید این خبر نوشت: «منچستر یونایتد قراردادی 10 ساله با کمپانی آدیداس به ارزش 750 میلیون پوند منعقد کرده است».

این مبلغ به یورو بیش از 940 میلیون در سال می شود که به این ترتیب منچستر یونایتد هر سال از این کمپانی مبلغ 94.2 میلیون یورو دریافت خواهد کرد؛ این رقم بیش از دو برابر مبلغی است که «آدیداس» به رئال مادرید می دهد (37 میلیون یورو) و سه برابر رقم قرار داد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با کمپانی «نایکی» (30 میلیون یورو).

یونایتدها که 13 سال است با کمپانی نایکی قرارداد دارند از این برند آمریکایی 510 میلیون یورو دریافتی داشته‌اند. «وال استریت ژورنال» در تازه ترین گزارش خود نوشته که «نایکی» پیشنهاد تازه‌ای به ارزش 600 میلیون یورو به منچستری‌ها داده که از سوی مدیران این باشگاه رد شده است.

یونایتد تا سال 2014 با کمپانی «نایکی» قرارداد دارد و به تعهداتش نسبت به این برند تا پایان سال وفادار خواهد ماند.

فرارو

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► دست عزیزانتان را از راه دور بفشارید/ عکس
تسهیلات‌دهی به بدحساب‌ها سخت شد ◄

مطالب مرتبط
بنر