5 کتابی که رازهای بهترین کارآفرینان را رونمایی میکند

پنجشنبه ، 2 مرداد 1393 ، 10:00

 


خواندن کتاب بیش از هر چیز دیگری برای موفق شدن در تجارت اهمیت دارد مخصوصا برای کارآفرینان و صاحبان مشاغل که خواندن کتابهای متعدد به میزان دانش آنها میافزاید. کارآفرینان موفق اغلب شکست را هم تجربه کردند و این موفقیت آنها با شکست های متعدد همراه بوده که توانستند از آنها به عنوان یک فرصت استفاده کنند.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر باربارا کُرکوران یک تاجر آمریکایی است و البته سرمایه گذار و مشاور و نویسنده نیز هست او صاحب شرکت Corcoran است و تا قبل از رسیدن به موفقیتهای خود در 22 شغل متعدد با شکست مواجه شده است.
در اینجا با 5 کتاب خوبی که از موفقیت های کارآفرینان توسط نویسندگان مختلف نوشته شده است آشنا میشوید.

 


1-کتاب The SnowBall به نویسندگی آلیس شرودر: این کتاب در مورد وارن بافت نوشته شده است. وارن بافت یک سرمایه گذار و تاجر است او در زمینه های مختلفی به تجارت پرداخته است و جزء کارآفرینان موفق محسوب میشود زندگی تجاری او دارای فراز و نشیبهای گوناگونی بوده است که در نهایت به موفقیت او کمک کرده است. وارن بافت یکی از بزرگترین سرمایه گذاران در جهان است.

وارن بافت


2-کتاب Delivering Happiness  به نویسندگی تونی شای: تونی شای خود یک کارآفرین آمریکایی است او یک فروشگاه بزرگ آنلاین برای فروش کفش و محصولات مربوط به آن را دارد همچنین او در زمینه ی تبلیغات در فضای اینترنت فعالیت میکند. شای در سال 1999 شبکه تبلیغاتی اینترنت LinkExchange را با قیمت 265 دلار به مایکروسافت فروخت.  او صاحب برند Zappos است. او در این کتاب از فعالیت های خود به عنوان یک کارآفرین و درآمد زایی که از سن کودکی داشته است تا فروش پیتزا و همه ی آنچه که در کسب و کار تجربه نموده نوشته است.


3-کتاب The Everything Store  به نویسندگی برد استون: برد استون یک روزنامه نگار و نویسنده است او این کتاب را در مورد جف بزوس که رئیس و مدیر عامل وب سایت Amazon است نوشته. جف بزوس یک سرمایه گذار و تاجر آمریکایی است او در گسترش تجارت الکترونیک فعالیت های زیادی انجام داده است. او صاحب وب سایت Amazon  است که در زمینه ی فناوری و تکنولوژی و همچنین فروش کتاب فعالیت میکند وب سایت Amazon  یکی از بزرگترین وب سایتهایی است که به صورت آنلاین تجارت میکند.


4-کتاب Shark Tales به نویسندگی باربارا کرکوران: کرکوران در این کتاب از آنچه که باعث موفقیت تجارتها میشود مخصوصا تجارتهایی که تازه آغاز به کار کرده اند نوشته. او در 22 شغل مختلف شکست خورده و در حال حاضر صاحب شرکت Corcoran است.

 


5-کتاب Steve Jobs به نویسندگی والتر اساکسون: استیو جابز کارآفرین و سرمایه گذار معروفی است که صاحب و مالک شرکت اپل بود او با تولید محصولات مختلف توانست علاوه بر خلاقیت و تنوع توانست نام خود را در میان بهترین کارآفرینان قرار دهد. در این کتاب به موفقیتهای استیو جابز و راز و رمزهای موفقیت او در تجارت اشاره شده است.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► 9 کاری که کارآفرینان برای موفقیت انجام میدهند
با «ملکه فیس بوک» آشنا شوید! ◄

مطالب مرتبط
بنر