یک برند خوب چه ویژگی هایی دارد؟

سه شنبه ، 21 مرداد 1393 ، 12:17

برندها متفاوت و مختلف هستند هر کدام از آنها محصولات مختلفی را تولید میکنند و اغلب رقابت آنها در تولید محصولات بهتر و با کیفیت تر است. روزانه ما از محصولات مختلفی در زندگی خود استفاده میکنیم مثلا خوراکی ها، پوشاک، لوازم برقی، گوشی های هوشمند، لپ تاپ و... که هر کدام متعلق به یک برند هستند بنابراین روزانه ما از محصولات برندهای مختلف استفاده میکنیم.


به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر برندها تبلیغات زیادی برای فروش بیشتر محصولات خود میکنند اما بیش از همه هرچقدر که کیفیت یک محصول بیشتر باشد فروش آن و تعداد مشتریان آن بیشتر خواهد شد. استفاده از برندها برای خرید کالاها باید با در نظر گرفتن هزینه و نیاز ما باشد. اما برندهای خوب همیشه سعی میکنند با تولید محصولات برتر بتوانند در بازار محصولات مختلف رقابت کنند. یک برند خوب باید چند ویژگی مهم داشته باشد.

 

 

1-متفاوت بودن
برندهای بزرگ و برتر در نیا اغلب محصولاتی را تولید میکنند که با دیگر انوع آنها در بازار متفاوت است و این تفاوت بیشتر به دلیل خلاقیت و تنوعی است که در محصولاتشان دارند. برای اینکه یک برند بتواند با دیگر برندها به رقابت بپردازد باید در درجه ی اول سعی کند تا با ارائه یک محصول جدید و به روز نظر تعداد بیشتری از مشتریان را به خود جلب کند. پس تفاوت در نوع محصول و تنوع بالا در آنها از ویژگی های برندهای برتر است.


2-تبلیغات با کیفیت
یک برند خوب تلاش زیادی میکند تا با تبلیغات جذاب و متنوع بتواند فروش کالاهای خود را بیشتر کند. برندهای بزرگ و برتر در دنیا هنوز هم تبلیغات خود را برای محصولاتشان با بهترین روش و متد انجام میدهند. تبلیغات انواع مختلفی دارد و هر چقدر که بتوان آنها را وسیعتر کرد و مخاطبان بیشتری را جذب کرد قطعا فروش محصولات و کالاها هم بهتر خواهد شد.


3-اهمیت به نظر مشتریان
یک برند خوب همیشه به بازخورد یک محصول و نظر مشتریان در مورد آن توجه میکند. مشتریان و مصرف کنندگان بهتر از همه میتوانند یک محصول را ارزیابی کنند و در جهت بهتر کردن و افزایش کیفیت یک محصول به برندها کمک کنند. مشتریان میتوانند با ارائه نظرات خود نقاط ضعف یک محصول را مشخص کنند. اغلب برندهای بزرگ قبل از تولید یک محصول با نظر سنجی و ارائه ی سمپل سعی میکنند میزان رضایت مشتریان از کالا را درک کنند و پس از آن به تولید یک محصول بپردازند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر:

=================

 

► کاهش قیمت برخی خودروها به زیر قیمت کارخانه
زمان واریز یارانه مرداد ۹۳ اعلام شد ◄

مطالب مرتبط
بنر