یک ایده‌ی نادرست تجارتتان را از بین خواهد برد

شنبه ، 20 دی 1393 ، 11:38

 

چرا باید به گروه" پیشگام " ملحق شوید  ؟
اینکه خودتان تمام کارها را در تجارتتان انجام دهید خوب است اما این امر همیشه ممکن نیست و برای یک تجارت نیاز به همکار دارید بگذارید این مسئله را واضحتر بیان کنیم: کاری که توسط یک غیر متحصص انجام میشود هرگز به خوبی کاری که توسط یک متخصص انجام میشود نیست.
بنیان تمدن بشری
انسانها موجودات اجتماعی هستند حتی قبل از اختراع چرخ و بوجود آمدن کشاورزی، ما انسانها در گروه ها و قبایل زندگی میکردیم. فردیت امری مطرود بود و خروج از گروه به معنای مرگ بود. ما بطور بیولوژیکی برنامه ریزی شده ایم تا باهم تعامل اجتماعی داشته باشیم و با یکدیگر همکاری کنیم. میپرسید چرا؟برای اینکه یک گروه از افراد قویتر از میزان مهارتهای فردی شان هستند یک گروه بطور بالقوه بیشتر و بهتر کار خواهد کرد. به همین دلیل بنیان تمدن بشری برپایه تعامل اجتماعی و همکاری است. و نیز به همین دلیل است که گروه های پیشگام قدرتمند هستند.
گروه "پیشگام" چیست؟
گروه پیشگام گروهی از افرادی است که گردهم می‌ایند تا خودشان و کارشان را ارتقاء دهند هیچ کلاس و هیچ استادی ندارند و انجمن های بازاریابی یا شبکه ای هم ندارند بلکه همگنانی هستند که گرد هم جمع میشوند تا مصلحت اندیشی، ایجاد انرژی و تخصص کنند.
تشکیل یک گروه پیشگام در رسیدن شما به اهدافتان ضروری است. وقتی در مشکلات غرق میشوید یک گروه پیشگام که شامل افرادی با نقطه نظرهای متفاوت است و مشکل شمارا از زاویه متفاوت نگاه میکنند و راه حل هایی را به شما پیشنهاد میدهند که به فکرتان نمیرسد، بسیار مفید است. گروه پیشگام همیشه از شما حمایت میکند.
نکته آخر: نیازی نیست که در همه چیز متخصص باشید آنچه که تجارت شما را از بین میبرد کم استعدادی است. درعوض، تخصص در انچه شما در ان خوب عمل میکنید و یک گروه پیشگام از متخصصانی که کمبود اطلاعات شما را پر کند بیابید و یا تشکیل دهید. 

► بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز، 21دی
چگونه از پرداخت پول اضافی برای خدمات بازرگانی اجتناب کنیم ◄

مطالب مرتبط
بنر