چگونه از پرداخت پول اضافی برای خدمات بازرگانی اجتناب کنیم

شنبه ، 20 دی 1393 ، 11:22

 

مذاکره کردن در مورد توافق نامه های خدمات بازرگانی کار سختی است و درک اظهارات توافق نامه ها آسان نیست. نرخ ها شفاف نیستند و هزینه ها به نظر بی پایان میرسند. ایا تمام جزئیات توافق نامه تان را میدانید؟ در سال  2013، کارخانه ها در ازای یک میلیارد دلار درآمد، متحمل قرضی به میانگین 2/2 میلیون دلار در هزینه های از بین رفته شدند.
همانطور که تهیه کارت های اعتباری از هزینه های اصلی تجارت است داشتن آگاهی کامل از ترفندها و حقه هایی که ارائه دهندگان خدمات بازرگانی انجام میدهند نیز مهم است.
هزینه‌های ضمنی
بنظر میرسد هزینه های ضمنی بیشمار باشند اما اینطور نیست، تمام این مخارج(هزینه تقاضانامه، بیانیه ها و ...)، باید برایتان نشان داده شده باشد قبل از اینکه توافق نامه را امضاء کنید. اگر هریک از این هزینه ها در انتهای برج برایتان قافلگیر کننده بود در مورد استفاده از یک تهیه کننده کارت اعتباری دیگر فکر کنید، کسی که کاملا در مورد انچه که برای ارائه خدماتشان به شما فعالیت میکنند، کارشان واضح و شفاف باشد.
قراردادها
قبل از امضای معامله مطمئن شوید که شرایط قرارداد را میدانید. بسیاری از قراردادهای بازرگانی "fine print" (حروف چاپی کوچک)دارد که بطور خودکار عبارت را بازسازی میکند به این ترتیب قرارداد شما برای دوسال دیگر به طور اتوماتیک تمدید خواهد شد بدون اینکه بخواهید در منگنه قرار خواهید گرفت.
خدمات دیگری براساس قرارداد ماه به ماه وجود دارد که به شما حق فسق قرارداد را در هرزمان بدون حق و الزحمه فسق میده.
نرخ ها
از قیمت طرحی که آن را امضاء میکنید مطمئن شوید. میزان بالا بردن برچسب قیمت کالا برای تولید کنندگان همیشه بالا خواهد بود و بطور کلی در همه جا از 0.1% 3% طبقه بندی میشود.
این هزینه میتواند برچسب قیمتی روی صحبت شما به عنوان یک نرخ بالا، اصلی و قیمت تخفیف بزند.
تجهیزات
اگر از دستگاه یا تجهیزات کارت اعتباری استفاده میکنید از نو بودن یا بازسازی شده بودن آنها مطلع باشید تا اکتبر سال 2015 تمام بازرگانان باید تجهیزات به روز شده ای داشته باشند. تا فن اوری جدید chip-card را بپذیرند.


خدمات مشتری
مطمئن شوید که نام، ایمیل و شماره تلفن مستقیم مشتری را دریافت کرده اید. شما به عنوان یک بازرگان وقت این را ندارید که پشت تلفن درخواست هایتان را برای سرویس پاسخگویی اتوماتیک شده با صدای بلند بگویید تا بفهمند.یک سرویس پاسخگوی مشتری برای نام، شماره، ساعات کاری دفتر تهیه کنید و از تیم پشتیبانی پاسخگوی 24 ساعته بخواهید که درخواستهایتان را جواب دهند و مشکلاتتان را برطرف کنند.

► یک ایده‌ی نادرست تجارتتان را از بین خواهد برد
چگونه میتوان با داشتن تنها ده دلار یک شرکت راه‌اندازی کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر