اطلاعات جدیدی از اولین گجت پوشیدنی اچ‌تی‌سی و وان M9

چهارشنبه ، 1 بهمن 1393 ، 11:57

بانکی دات آی آر: یک منبع آگاه که به شکل نزدیکی با اچ‌تی‌سی همکاری می‌کند در گفتگو با وبسایت فوربز، جزئیات تازه ای از اولین گجت پوشیدنی این کمپانی و پرچمدار بعدی آن، وان M9 را نقل کرده است.

این منبع به فوربز گفته که اخبار چند روز اخیر مبنی بر تولید یک "اسمارت‌واچ" توسط اچ‌تی‌سی اشتباه است و اچ‌تی‌سی در کنار M9 یک "اسمارت‌بند" تناسب و سلامت بدن معرفی خواهد کرد.



پیشتر اعلام شده بود که اچ‌تی‌سی در تولید اولین گجت پوشیدنی خود با کمپانی Under Armuor و به قصد بهره‌گیری از پلتفرم نرم افزاری آن همکاری خواهد داشت. گفته می‌شود که M9 احتمالا با اپلیکیشن UA Record کمپانی ذکر شده معرفی می‌شود و در این شرایط با اسمارت‌بند نیز سینک خواهد بود.

اطلاعات دیگری در مورد این اسمارت‌بند از سوی فوربز اعلام نشده است.

این منبع آگاه همچنین اطلاعات جدیدی پیرامون وان M9 نیز ارائه کرده است. به گفته وی، نسل جدید تنها یک آپگرید برای M8 است و بزرگ‌ترین تغییرات در رابط کاربری Sense 7 مشاهده خواهد شد.

در Sense 7 از بلینک‌فید استفاده بهتری خواهد شد و تجربه شخصی بیشتری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. پیشنهاد برای خواندن مطلبی خاص، مکان‌هایی برای دیدن و زمان حرکت به سمت یک قرار از مواردی است که در بلینک‌فید پیشبینی شده است. اپلیکیشن EYE Experience  نیز در وان M9 حضور خواهد داشت.

منبع خبری فوربز همچنین می‌گوید که M9 با اندازه ‌ای 9.64 میلی‌متری، اندکی ضخیم‌تر از وان M8 خواهد بود و احتمالا به یک باتری با ظرفیت بالاتر 2840 تجهیز خواهد شد.

همچنین از لحاظ ظاهری نیز تفاوت چشمگیری میان M9 و M8 مشاهده نخواهد شد. منبع فوربز اضافه کرده که زبان طراحی اچ‌تی‌سی در M8 مورد پسند کمپانی است و در حال حاضر تنها به بهبود آن تمایل دارد.

گفته می‌شود که کیس‌های Dot View جدیدی نیز همراه با M9 به بازار وارد می‌شود.

► بدهی بانک‌های تجاری به بانک مرکزی افزایش یافت
از password استفاده نکنید! ◄

مطالب مرتبط
بنر