نظر مدیرعامل موتورولا درباره سامسونگ

يكشنبه ، 19 بهمن 1393 ، 13:47

بانکی دات آی آر: در سه ماهه گذشته، موتورولا به عنوان جزئی از شرکت لنوو، موفق به فروش 10 میلیون گوشی هوشمند شد که رشدی 118 درصدی نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.
به گزارش دیجی کالا، در سه ماهه گذشته، موتورولا به عنوان جزئی از شرکت لنوو، موفق به فروش 10 میلیون گوشی هوشمند شد که رشدی 118 درصدی نسبت به سه ماهه مشابه سال قبل را نشان می‌دهد. شرکت لنوو اطمینان دارد که موتورولا در چهار یا شش دوره سه ماهه‌ به سوددهی باز خواهد گشت و برای رسیدن به چنین هدفی نیاز به گسترش بیش از پیش در بازارهای جهانی را دارد. یکی از قدم‌هایی که موتورولا در راستای این سیاست برگزیده، حضور دوباره در بازارهای چین است. گوشی‌های موتوجی، موتو ایکس، موتو ایکس پرو، از جمله محصولات موفق این شرکت در کشور چین بوده است.

در حالی که موتورولا رقیب جدی برای شرکت‌های مثل اپل، سامسونگ و شیائومی به حساب نمی‌آید؛ اما مدیرعامل موتورولا بر این باور است که این شرکت‌های پتانسیل این را دارد که در آینده، به یکی از پر کاربرترین شرکت‌های جهان تبدیل شود. وی در ادامه افزود : "نوکیا و بلک‌بری موقعیت خوب خود را در صدر بازار جهانی از دست داده‌اند و احتمالا شرکت سامسونگ هم در آینده‌ای نه چندان دور به این سرنوشت دچار خواهد شد." لازم به ذکر است که در زمان سلطه‌ی گوگل بر موتورولا، این شرکت محصولات خود را تنها در 10 کشور جهان عرضه کرده بود. حالا موتورولا در بیش از 50 کشور جهان محصولات خود را عرضه می‌کند.

► آغاز تغییرات جدید در بانک مرکزی
دوربین‌های ۵۰ مگاپیکسلی‌ کانن ◄

مطالب مرتبط
بنر