اطلاعات لو رفته از ایسوس ZenFone 2

پنجشنبه ، 30 بهمن 1393 ، 10:41

بانکی دات آی آر: شرکت ایسوس از گوشی هوشمند ZenFone 2، با شگفتی‌های خاصی در نمایشگاه CES 2015 که ماه گذشته در شهر لاس‌وگاس آمریکا برگزار شد، رونمایی کرد.
به گزارش دیجی الا، شرکت ایسوس از گوشی هوشمند ZenFone 2، با شگفتی‌های خاصی در نمایشگاه CES 2015 که ماه گذشته در شهر لاس‌وگاس آمریکا برگزار شد، رونمایی کرد. در ابتدا انتظار می‌رفت که مدل 5.5 اینچی این محصول با صفحه‌ی نمایش Full HD به قیمت 199 دلار به بازار عرضه شود. اما به نظر می‌رسد که این مبلغ برای مدل 5 اینچی این محصول با صفحه نمایش HD در نظر گرفته شده است. با این حال، همچنان به نظر می‌رسد که خرید ZenFone 2 با صفحه‌ی نمایش 5 اینچی، مقرون به صرفه است.

امروز اطلاعاتی در مورد یک مدل کامل از ZenFone 2 با صفحه‌ی نمایش 5 اینچی فاش شد. بر اساس این اطلاعات، این محصول که با شماره ساخت ZE500CL شناخته می‌شود، از یک پردازنده‌ی نسل قبلی ساخت شرکت اینتل یعنی Atom Z2560 با سرعت پردازش 1.6 گیگاهرتز بهره می‌برد. از دیگر مشخصات فنی این محصول می‌توان به 2 گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی برای قسمت جلویی گوشی و یک باطری 2500 میلی آمپری اشاره کرد.

► به مایکروسافت جدید خوش آمدید!
نظر کارشناسان درباره گوشی‌های هوشمند ◄

مطالب مرتبط
بنر