فروش اولیه بی نظیر ساعت هوشمند اپل

سه شنبه ، 25 فروردين 1394 ، 09:48

بانکی دات آی آر: رویداد مهم در هفته پیش، آغاز پیش‌فروش ساعت اپل بود، ساعتی که خیلی‌ها امید بسته‌اند که واقعا بتواند وسایل هوشمند پوشیدنی را به یک رده پرفروش و قابل اعتماد در میان گجت‌ها تبدیل کند.

به گزارش یک پزشک، میزان پیش‌فروش بسیار قابل توجه بوده است، طوری که تنها در آمریکا ۹۵۰ هزار دستگاه از ساعت اپل پیش‌فروش شده است و بنابراین با در نظر گرفتن میزان پیش‌فروش در سایر کشورها، اپل قطعا از مرز یک میلیون پیش‌فروش بالاتر رفته است.

جای شگفتی نیست که ارزان‌ترین نسخه ساعت اپل، یعنی ساعت نسخه «اسپورت» محبوب‌ترین نوع از آب درآمده است. برآوردها حاکی از این هستند که این نوع از ساعت اپل ۶۲ درصد فروش کل ساعت اپل را شامل بشود.

اما جالب است بدانید که تا حالا کلا یک میلیون دستگاه هوشمند مبتنی بر اندروید ویر به فروش رفته است و در سال ۲۰۱۴ میزان کل فروش این رده از وسایل اندروید ۷۵۰ هزار بوده است.

علیرغم اینکه این مقایسه می‌تواند برتری بی چون و چرای اپل را نشان بدهد، پیروزی واقعی برای اپل وقتی به دست می‌آید که ساعت اپل عملا در دست مصرف‌کنندگان نهایی قرار بگیرد و آنها شروع به قضاوت در مورد کیفیت و میزان کاربردی بودن آن کنند.

 

► دوربین جدید سونی با قابلیت سوپر زوم
برگزاری مراسم ازدواج آنلاین با استفاده وب‌کم ◄

مطالب مرتبط
بنر