دوربین جدید سونی با قابلیت سوپر زوم

سه شنبه ، 25 فروردين 1394 ، 09:53

بانکی دات آی آر: ما همواره می‌دانیم که گوشی‌های هوشمند، ابزار خوبی برای عکاسی به حساب می‌آیند. هنوز، گاهی وقت‌ها ممکن است شما در موقعیتی قرار بگیرید که قصد نگاه کردن و یا عکس گرفتن از چیزی را داشت باشید که در دور دست بوده و در کنار شما قرار ندارد.
به گزارش دیجی کالا، ما همواره می‌دانیم که گوشی‌های هوشمند، ابزار خوبی برای عکاسی به حساب می‌آیند. هنوز، گاهی وقت‌ها ممکن است شما در موقعیتی قرار بگیرید که قصد نگاه کردن و یا عکس گرفتن از چیزی را داشت  باشید که در دور دست بوده و در کنار شما قرار ندارد؛ در آن زمان، سونی به کمک‌ها شما خواهد آمد. شرکت سونی به تازگی اقدام به معرفی دو دوربین عکاسی جدید خود با نام‌های «سایبر شات» Cyber-shot HX90V و Cyber-shot WX500 کرده است.

این دو محصول کوچک و یا به اصطلاح «ببین و بگیر» (point and shoot) از 30 برابر زوم اپتیکال و 60 برابر زوم دیجیتال همراه با لنز اختصاصی Zeiss Vario-Sonnar بهره می‌برند. هر دو مدل معرفی شد دارای یک حسگر 18.2 مگاپیکسلی با پردازشگر Bionz X هستند. از دیگر مشخصات فنی این دو محصول می‌توان به فیلم‌برداری با کیفیت 1080p، درگاه ارتباطی NFC، وای‌فای و یک صفحه‌ی نمایش 3 اینچی LCD اشاره کرد. دو دوربین HX90V و WX500 در خرداد ماه سال جاری (June 2015) به ترتیب با قیمت‌های 430 و 330 دلار به بازار عرضه خواهند شد.

► لپ‌تاپ باریک و پرقدرت جدید اچ‌پی
فروش اولیه بی نظیر ساعت هوشمند اپل ◄

مطالب مرتبط
بنر