قهرمانی پست بانک ایران درمسابقات فوتسال جام ارتباطات

دوشنبه ، 11 خرداد 1394 ، 11:08

بانکی دات آی آر: تیم فوتسال پست بانک ایران با غلبه بر تمامی حریفان خود توانست با اقتدار عنوان قهرمانی مسابقات جام ارتباطات سال 94 را از آن خود کرد.
به گزارش روابط عمومی پست بانک ایران، این تیم دربازی نهائی که با حضور حمید عباسی مدیرعامل مؤسسه پیام، فاتح کیاست مدیر امور پشتیبانی و توسعه منابع انسانی این بانک و برخی از مسئولان مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در سالن محمدپارسا پیام برگزار شد با نتیجه 5 بر 2 تیم سخت‌کوش مؤسسه پیام را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.
بنابراین گزارش: در این بازی زیبا و پرگل تیم فوتسال پست بانک ایران با دو گل دقایق 14 و 30 شاهرخ پیلتن، دو گل دقایق 7 و 29 محمدجواد کاکائی نژاد و تک گل دقیقه 10 سیدمجتبی احمدآبادی به پیروزی رسید.
این گزارش می افزاید: تیم فوتسال پست بانک ایران در دور مقدماتی با 3 پیروزی متوالی به عنوان تیم اول ازگروه خود صعود کرد و به ترتیب در بازی یک چهارم نهائی و نیمه نهائی تیم های شرکت ارتباطات زیرساخت و وزارت را شکست داد.
همچنین در بازی نهائی پیشکسوتان نیز تیم شرکت ارتباطات زیرساخت ب به عنوان قهرمانی دست یافت.
گفتنی است: فاتح کیاست درپایان این مسابقه از اعضای این تیم و تمامی کسانی که برای قهرمانی آن تلاش کرده‌ بودند تقدیر نمود.
حسین صدیق‌پور دبیر ورزش پست بانک ایران نیز در حاشیه این مسابقه در گفتگوئی اظهارداشت: مدیران و کارکنان این بانک همواره در اکثر مسابقات رشته های ورزشی مؤسسه پیام شرکت نموده و عناوین مختلفی را کسب می‌کنند.
وی افزود: پست بانک ایران همواره خودش را به عنوان رقیب جدی در این مسابقات مطرح کرده و سایر تیم‌های مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نگاه ویژه‌ای به ورزشکاران این بانک دارند.
صدیق پور درپایان تصریح کرد: فراهم نمودن امکانات ورزشی و رفاهی از مهمترین برنامه‌ها و اهداف اداره کل امور کارکنان برای ترویج سلامتی در بین کارکنان و خانواده‌های آنان است.
اسامی تیم فوتسال پست بانک ایران عبارتنداز: شاهرخ پیلتن، محمدجواد کاکائی نژاد، سید مجتبی احمدآبادی، حسین اقبال، حسین فیروزه، احمد کشولی، مجید ملازم، علیرضا نعمتی، علیرضا الوان و محمدرضا آذری.

► مهمترین رسالت پست بانک ایران خرده بانکداری است
4 راه که بصورتی موثر "نـــه" بگوییم ◄

مطالب مرتبط
بنر