روزهای ابری کندی‌کراش

دوشنبه ، 1 تیر 1394 ، 14:35

بازی کندی‌کراش (Candy Crush) بانکی دات آی آر: ازجمله بازی‌های محبوب و دوست‌داشتنی موبایلی به‌حساب می‌آید که بازی‌کنندگان زیادی را به سمت خودش جلب کرده است.
به گزارش دیجی کالا، هفته گذشته استودیوی بازی‌سازی بتستا با معرفی Fallout Shelter برای آی‌فون و آی‌پد علاقه‌مندان به سری بازی‌های فال‌اوت و افرادی که روی موبایل بازی می‌کنند را هیجان‌زده کرد. براساس اطلاعاتی که به‌تازگی منتشر شده، مشخص شد که این بازی در دو روز ابتدایی که روی اپ‌استور قرار گرفت به مکان سومین برنامه برتر این فروشگاه رسیده است. لازم به ذکر است که دو بازی Clash of Clans و Game of War: Fire Age در مکان‌های اول و دوم فروشگاه اپل قرار دارند. البته نباید این نکته را نادیده گرفت که Fallout Shelter توانست جایگاه سوم را از دست عنوان کندی‌کراش خارج کند. بازی کندی‌کراش از دی‌ماه سال 92 در مکان سوم برترین بازی اپ‌استور قرار داشت.

این بازی در چهار روز اولی که عرضه‌شده بود، بیشترین دانلود را در کشورهای آمریکا، انگلیس، کانادا و استرالیا به خودش اختصاص داد. عنوان Fallout Shelter به‌صورت رایگان عرضه‌شده و بازی‌کنندگان می‌توانند مضامینی را از داخل بازی خریداری کنند. همچنین برای تجربه این بازی نیازی به اینترنت نخواهید داشت. در آماری دیگر به این موضوع اشاره‌شده که بازی کندی‌کراش روزانه و به‌صورت میانگین 946 دلار درآمد دارد و بازی Fallout Shelter توانسته بیشتر از این رقم، درآمد داشته باشد. نسخه اندروید این بازی دردست ساخت قرار دارد، اما هنوز تاریخ عرضه آن اعلام‌نشده است.

► بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز، ۲ تیر ۹۴
هکرها 10 پرواز هواپیمایی لهستان را به زمین نشاندند ◄

مطالب مرتبط
بنر