رکــوردشکـنی های سـه ماهه ی اَپــِــل

چهارشنبه ، 3 تیر 1394 ، 14:57

بانکی دات آی آر: نتایج فصلی (3ماهه ی) اپل در یکچهارم اول سال 2015، یک رکورد بحساب میآید. این سه ماه نه تنها پرسودترین فصل برای این شرکت بوده است، بلکه بهترین سه ماه برای یک شرکت در طول تاریخ بوده است.
بر اساس اعلام موسسه ی تحقیقاتی Standard & Poor’s، تا پیش از این شرکت ExxonMobil با کسب 15.9 میلیارد دلار در سه ماهه ی دوم سال 2012، پرسودترین فصل را در میان شرکتها بخود اختصاص داده بود؛ اما اپل با کسب 18 میلیارد دلار از این حیث از شرکت ExxonMobil پیشی گرفت. این شرکت در سه ماهه ی مذکور 74.5میلیون آی فون فروخته است که در مقایسه با 51 میلیون آی فون فروخته شده در مدت مشابه سال قبل، رشد چشمگیری داشته است.
بنا بر گفته ی مدیر عامل اپل، تیم کوک ، این شرکت در هر روز از سه ماه ی اول سال 2015 بطور میانگین ساعتی 34000 آی فون فروخته است. در عین حال، هرچند تقاضا برای آی فون 6 در نوسان است، اما تقاضا برای آی پـَـد های این شرکت کاهش داشته است_ فروش این محصول در سال 2014 با 18درصد افت همراه بوده است.
پیشرفت اپل در بازار چیـن قطعا در سال 2015 توجهات بیشتری را بخود جلب میکند_در طی سه ماهه گذشته فروش این شرکت در چین 70درصد افزایش یافته است. از سوی دیگر، ساعت مچی اپل نیز طی ماههای آتی توجهات فراوانی را جلب کرده و بازتاب گسترده ای خواهد داشت.

منبع: Forbes
مترجم: مهرداد دستورانی

 

► جنگ با تروریسم 1.7 تریلیون دلار برای مالیات دهندگان هزینه داشته است
ویسایتهای خبری، امروزه بیشتر بصورت موبایلی مورد استفاده قرار میگیرند ◄

مطالب مرتبط
بنر