اطلاعیه پذیرش دوره های DBA دانشگاه تهران

سه شنبه ، 9 تیر 1394 ، 13:47

 

بانکی دات آی آر: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران از ابتدای تابستان ۹۴ برای اولین بار اقدام به برگزاری دوره ی کاربردی نیمه حضوری یکساله DBA نموده است.

DBA مخفف Doctorate of Business Administration است ولی با دکترای رشته های مهندسی و علوم پایه کاملاً متفاوت است. هدف این دوره توسعه مهارت های تحقیق و پژوهش در کنار اصول به کارگیری دانش مدیریتی برای حل عارضه های سازمانی می باشد. این دوره با هدف انتقال مهارت و نه دانش صرف، به مدیران دست اندرکار حوزه های مهم اجرایی و مدیریتی در کشور برنامه ریزی و اجراء شده است. همچنین در این دوره ی منحصر به فرد از حضور و استفاده از تجربیات مهم مدیران سازمانهای بزرگ ایران بعنوان "کیس استادی" استفاده شده است و شرکت کنندگان می توانند بطور مستقیم از آخرین تجربیات موفق آنان بهره برداری نمایند.
مخاطبان دوره DBA چه کسانی هستند؟
مخاطبان این دوره مدیران ارشد، کارآفرینان، مشاوران و مدرسان حوزه مدیریت بوده که پس از گذراندن آن به فهم عمیقی از دانش مدیریت در زمینه های آینده پژوهی، بازاریابی، تفکر استراتژیک و منابع انسانی دست پیدا کرده، متدهای به کارگیری دانش مدیریتی برای حل عارضه های سازمانی را آموخته، مهارت های رهبری سازمانی خود را توسعه داده و توانمندی های خود برای تصمیم گیری و تفکر در شرایط بحران را ارتقا می دهند.
درباره دوره یکساله نیمه حضوری DBA دانشگاه تهران
دوره نیمه حضوری DBA یکساله دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برای نخستین بار با کمک اساتید به نام و معتبر دانشگاه تهران و کارآفرینان صنایع مختلف در قالب برنامه ای یکساله برگزار می شود. در این دوره دانشپذیر پس از تایید مدارک و یا گذراندن مصاحبه حضوری بخش عمده آموزش خود را از طریق پلتفرم پیشرفته  VLA.ir به صورت آنلاین گذرانده و با کمک آن ویدئوها، فایل های متنی و صوتی،‌ پی دی اف ها و پاورپوینت های آموزشی مربوط به دروس خود را مشاهده می نماید.  تمرین ها و پروژه های تعیین شده را انجام می دهد، با کیس استادی های مطرح و موفق که توسط مدیران ارشد سازمانها و شرکتها ارائه می شوند، آشنا شده و با کمک سیستم تیکتینگ در هر ساعت از شبانه روز پیام یا سوال خود را به استاد می رساند. همچنین علاوه بر بخش غیر حضوری، برای برخی دروس بین 1 تا 3 جلسه کارگاه مهارتی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بصورت حضوری برگزار می شود تا داوطلبان بتوانند از تجربیات اساتید برجسته مدیریت کشور بصورت رو در رو بهره برداری نمایند. در کنار این خدمات از وجود حامیانی جهت پشتیبانی و رفع اشکال و سوالات پیش آمده استفاده شده است که در طول دوره با دانشپذیر به صورت هفتگی در تماس خواهند بود. پس از اتمام دوره و برگزاری آزمون نهایی، گواهینامه پایان دوره یکساله معتبر از دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به دانشپذیر اعطا می شود.
تفاوت DBA  با PhD
هدف دوره دکترای تخصصی رشته های مهندسی و علوم پایه، تولید دانش جدید بر پایه تحقیق و پژوهش های آزمایشگاهی و یا کتابخانه ای می باشد در حالیکه در دوره DBA ، دانشپذیر اصول تحقیق و پژوهش در عارضه های سازمان را با رویکرد اجرایی آموخته تا علاوه بر توسعه دانش مدیریتی، مهارت های اجرای این دانش را در راستای حل مشکلات محیط کسب و کار بدست آورد. دانش آموخته گان دوره DBA، می توانند رهبری سازمان های بزرگ را بر عهده گیرند، برای توسعه علوم مدیریتی تحقیق و پژوهش انجام داده و جهت حل عارضه های سازمانی کسب و کارهای مهم به عنوان مشاور فعالیت نمایند.
مهارتهای ارايه شده در دوره یکساله نیمه حضوری DBA دانشگاه تهران
دانش و مهارتهای نوین رهبری   
مدیریت پیشرفته منابع انسانی و رفتار سازمانی   
مدیریت سرمایه گذاری و بورس اوراق بهادار   
حسابداری مدیریت پیشرفته   
خلاقیت، نوآوری، کارآفرینی و ایجاد کسب و کار   
استراتژی های بازاریابی   
آینده پژوهی و مدیریت ریسک   
سیستم های پیشرفته اطلاعات مدیریت   
تصمیم گیری مدیریتی   
کسب و کار بین الملل و قوانین حاکم بر آن   
مدیریت بر مبنای ارزش ها، اخلاق، مسئولیت های اجتماعی   

چرا تحصیل در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران
دانشکده مدیریت دانشگاه تهران قدیمی ترین دانشکده مدیریت کشور است که بیش از ۶۰ سال از تاسیس آن می گذرد. این دانشکده در سال ۱۳۳۴ هجری شمسی به موجب عقد قرارداد بین دانشگاه تهران و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به منظور تربیت مدیران برای اداره سازمان های دولتی و خصوصی، در دانشکده حقوق دانشگاه تهران راه اندازی گردید و از شهریور ۱۳۳۶ اداره آن به متخصصان و اساتید ایرانی واگذار شد. این دانشکده بعنوان دیرپاترین دانشکده مدیریت در کشور از گذشته همواره نقش موثری را در تربیت و ارتقای دانش و مهارتهای مدیران طراز اول کشور ایفاء نموده و فارغ التحصیلان آن از وزنه های علمی و مدیریتی ارشد کشور بوده و هستند.
دریافت اطلاعات رزرو و ثبت نام
علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و یا رزرو دوره MBA و DBA دانشکده به سایت اینترنتی www.VLA.ir مراجعه و یا با حضور در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به آدرس بزرگراه چمران، پل گیشا، مرکز آموزشهای نیمه حضوری MBA و DBA اقدام به ثبت نام نمایند. همچنین مشاوران دانشکده با تلفن ۸۸۷۶۳۸۶۶ پذیرای پاسخگویی به سوالات داوطلبان خواهند بود.

کلمات کلیدی: ثبت نام DBA | دانشگاه تهران‌| دانشکده مدیریت‌| دوره آنلاین DBA | دوره نیمه حضوری دانشگاه تهران‌| MBA | DBA | ثبت نام MBA | آموزش مجازی DBA | ثبت نام دی بی ای دانشگاه تهران

► مافیا 3 در راه است
عبور تاریخی از نقطه‌ی بی‌بازگشت ◄

مطالب مرتبط
بنر