افزایش بازار تبلیغات رسانه ای اسپانیایی زبان به نسبت 20 به 1 در مقایسه با تبلیغات انگلیسی زبان

شنبه ، 3 مرداد 1394 ، 08:10

بانکی دات آی آر: بر اساس اعلام انجمن آژانسهای تبلیغاتی اسپانیایی زبان، بین سالهای 2010 و 2014، مجموع کل مصارف 500 تبلیغ کننده ی برتر آمریکا تنها 6 درصد افزایش یافت؛ حال آنکه، در همین مدت مصارف امور تبلیغات در رسانه های اسپانیایی زبان آمریکا، افزایشی 63درصدی را ثبت کرد و از 4.7میلیارد به 7.1 میلیارد دلار رسید.
از زاویه ای دیگر که بنگریم، در بازه ی زمانی مذکور، افزایش مصارف در تبلیغات رسانه ای اسپانیایی زبان در مقایسه ی با بازار تبلیغاتی انگلیسی زبان، نسبت 20 به 1 را نشان میدهد؛ بنحویکه بازاریابان 8.4درصد از اقدامت تبلیغاتی خود را بر شهروندان اسپانیایی زبان و لاتین تبار متمرکز کرده اند. میانگین مصارف 500 تبلیغ کننده ی برتر در رسانه های اسپانیایی زبان امریکا در سال 2010 به 9میلیون دلار رسید که این میزان در سال 2014 تا 14 میلیون دلار افزایش یافت.

منبع: Forbes
مترجم: مهرداد دستورانی

► صنایعی که بدترین خدمات مشتری را دارند!
بانکی: پیشخوان روزنامه های اقتصادی امروز،۳ مرداد ۹۴ ◄

مطالب مرتبط
بنر