صنایعی که بدترین خدمات مشتری را دارند!

شنبه ، 3 مرداد 1394 ، 08:22

بانکی دات آی آر: مردم مدام داستانهای خوب، بد و زشتی درباره ی تجربیاتی که از امور خدمات مشتریان دارند، برای هم تعریف میکنند، امــا کدام صنایع بواقع مردم را کلافه کرده اند؟

براساس بررسی و نظرسنجی که موسسه ی Ipsos انجام داده است، 39 درصد از پاسخدهندگان، دفاتر دولتی را دارای بدترین خدمات مشتریان میدانند. شرکتهای تلویزیون، اینترنت و تلفن همراه، با فاصله ی اندکی در رده ی دوم فهرست کابوسهای خدمات مشتریان قرار میگیرند. 38درصد از پاسخ دهنده، مراکز یا نمایندگیهای خدمات مشتریان شرکتهای ارتباطات از راه دور را، بدترین در در نوع خود میدانند.

از حیث خدمات مشتریان، معمولا شرکتهای هواپیمایی و بیمه مورد بررسی و موشکافی مضاعفی قرار میگیرند؛ بر اساس نتایج نظرسنجی Ipsos، بزرگسالان آمریکایی ها نسبتا از چگونگی کار شرکتهای فعال در این صنایع رضایت دارند. تنها 13 و 12 درصد از مردم به ترتیب صنایع بیمه ای و هواپیمایی را دارای ضعف در خدمات مشتریان میدانند.

منبع: Forbes

مترجم: مهرداد دستورانی

► مکان یابی شما توسط گوگل
افزایش بازار تبلیغات رسانه ای اسپانیایی زبان به نسبت 20 به 1 در مقایسه با تبلیغات انگلیسی زبان ◄

مطالب مرتبط
بنر