همکنون پیامهای بانکداری موبایلی را دریافت کنید

چهارشنبه ، 7 مرداد 1394 ، 09:10

بانکی دات آی آر: یافته های گزارش تحقیقی تازه ای از موسسه ی Juniper با عنوان "بانکداری موبایلی: استراتژیهای بازار دستگاه دستی و تبلت 2013_2017" حاکی از اینست که بر طبق انتظارات،ُ بانکداری موبایلی با رشد سالانه ی 18درصدی طی پنج سال آتی به مرز یک میلیارد مشتری خواهد رسید.

بسیاری از بانکهای عمده که سرمایه گزاری خود در کانال موبایل را افزایش و تبلیغات بانکداری موبایلی در بسیاری از رسانه ها را گسترش داده اند، این وضعیت رو به رشد را مورد پشتیبانی قرار میدهند. بنابراین این امر بیش از هر زمان دیگری حائز اهمیت است که تمامی موسسات مالی پیش از آنکه خیلی دیر شود سهم خود را از کیک بانکداری موبایلی بگیرند.

بنا بر اعلام استیو شاو، معاون اول بازاریابی استراتژیک، کانالهای دیجیتال و پرداختهای الکترونیک برای موسسه ی Fiserv: "تمرکز بر بازاریابی بانکداری موبایلی میبایست بر آموزش مستریان باشد. اگر مشتری دریابد که چگونه میتواند از این سرویس سود ببرد و چگونه اغاز کند، این آسودگی خیال آنها را به گسترش روایط با موسسه مالی از طریق دستگاه های موردعلاقه شان، سوق خواهد داد."

با کسب مشتریان جدید بانکداری موبایلی، گسترش جمع آوری اطلاعات مشتریان مانند آدرسهای ایمیل های آنها (اگر از پیشتر این آدرسها را ندارید)، و حتی صفحات فیس بوک یا توییتر آنها، آسانتر خواهد بود. هرچه داده های بیشتری داشته باشید، برقراری ارتباط از طریق کانالهای دیگر آسانتر خواهد بود. این امر میتواند در مقطع فروش نیز انجام گیرد، و کارکنان شعبه مشتریان را برای بانکداری موبایلی ثبت نام کنند.

► نگرانی عضو شورای عالی بورس از جهش شارپی شاخص در آینده نزدیک
7 نکته برای داشتن یک بلاگ خوب برای موسسه مالی ◄

مطالب مرتبط
بنر