TENAA مجوزهای یک گوشی جدید را تایید کرد

دوشنبه ، 12 مرداد 1394 ، 14:28

بانکی دات آی آر: براساس اخبار منتشر شده، سازمان تنظیم مقررات چینی TENAA مجوزهای تصدیق کیفیت و انتشار را برای یکی از جدیدترین گوشی‌های هوشمند شرکت اوپو تایید کرد.

به گزارش دیجی کالا، اوپو یکی از شرکت‌های چینی فعال در حوزه طراحی و تولید گوشی‌های هوشمند است. این شرکت اخیرا گوشی هوشمند اوپو A51 را با قیمتی حدود 234 تا 257 رونمایی و در بازار عرضه کرده است.

اوپو در گوشی A51 از یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720x1280 بهره گرفته است. توان پردازشی این محصول از طریق یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون 410 تامین می‌شود. همچنین اوپو در این گوشی از 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است. از دیگر ویژگی‌های گوشی اوپو A51 باید به یک باتری 2420 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 5.1 لالی‌پاپ همراه با رابط کاربری Color OS 2.1 به صورت پیش فرض اشاره کرد.

این در حالی است که براساس اخبار منتشر شده اوپو به‌تازگی در حال کار روی مدل جدیدی از گوشی اوپو A51 با نام A51kc است. این شرکت مجوزهای تصدیق کیفیت و انتشار گوشی A51kc‌ را از سازمان تنظیم کننده TENAA دریافت کرده است. لازم به ذکر است که این سازمان یک آژانس نظارتی در چین است و عملکردی مشابه با FCC در آمریکا دارد.

براساس اطلاعات منتشر شده از سازمان TENAA، اوپو در گوشی A51kc از یک صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 540x960 و کیفیت qHD‌ بهره گرفته است. توان پردازشی این گوشی از طریق یک پردازنده چهار هسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی تامین می‌شود. همچنین اوپو در این گوشی از 1 گیگابایت رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی استفاده کرده است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند باید به یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی اشاره کرد. براساس اطلاعات منتشر شده ضخامت این گوشی 7.65 میلی‌متر و وزن آن 160 گرم خواهد بود. به نظر می‌رسد اوپو قصد دارد این گوشی را همراه با سیستم‌عامل پیش فرض اندروید 5.1.1 لالی‌پاپ معرفی و عرضه کند. انتظار می‌رود شرکت اوپو، گوشی هوشمند A51kc را مانند مدل اصلی این گوشی که A51 بود، مدت کوتاهی پس از گرفتن گواهی TENAA معرفی و در بازار عرضه کند.

► رکورد شگفت‌انگیز بازی پرندگان خشمگین 2
معرفی سوپر گوشی میان رده اکسپریا M5 توسط سونی ◄

مطالب مرتبط
بنر