رکورد شگفت‌انگیز بازی پرندگان خشمگین 2

دوشنبه ، 12 مرداد 1394 ، 14:30

بانکی دات آی آر: بازی پرندگان خشمگین 2 که مدتی پیش راهی بازار شد، به یک رکورد شگفت‌انگیز دست پیدا کرده است.
استودیوی بازی‌سازی Rovio اعلام کرد که بازی پرندگان خشمگین 2 (Angry Birds 2) که در تاریخ 27 مرداد ماه راهی بازار شد، تا این لحظه بیش از 10 میلیون‌بار دانلود شده است.

به گزارش دیجی کالا، با توجه به آمار دانلود این قسمت از مجموعه بازی‌های پرندگان خشمگین، میزان دانلود تمام نسخه‌های این مجموعه بازی‌ها به 1 میلیارد دانلود رسیده است. قسمت اول بازی پرندگان خشمگین در سال 2009 منتشر شد و فصل جدیدی از بازی‌های موبایلی را به وجود آورد. بازی پرندگان خشمگین 2 یک عنوان رایگان به‌حساب می‌آید و به همین دلیل با استقبال خوبی از سوی بازی‌کننده‌ها مواجه شده است. البته این بازی دارای مضامینی است که برای دریافت آن‌ها باید پول پرداخت کرد و استودیوی Rovio هنوز اعلام نکرده که از 10 میلیون نفری که بازی را دانلود کرده‌اند، چند نفر مضامین اضافی بازی را خریداری کرده‌اند.

روندبازی (GamePlay) بازی پرندگان خشمگین 2 به شکلی است که بازی‌کننده‌ها زمان محدودی را برای بازی کردن در اختیار خواهند داشت و پس از به‌پایان رسیدن زمان باید مدتی صبر کنند. البته اگر دوست ‌ندارید صبر کنید، می‌توانید آیتم‌های موجود دربازی را خریداری کنید. از دیگر تغییرات ایجاد شده در بازی می‌توان به چندلایه شدن محیط اشاره کرد. قسمت‌های قبلی تنها در یک دنیای دو بعدی دنبال می‌شدند، اما در این نسخه دنیای دو بعدی بازی شامل لایه‌های مختلفی می‌شود که باعث شده‌اند بازی‌کننده‌ها با چالش‌های بیشتری در طول بازی مواجه شوند.

► وعده سیف برای برقراری LC و تاسیس بانک‌های خارجی در کشور
TENAA مجوزهای یک گوشی جدید را تایید کرد ◄

مطالب مرتبط
بنر