زمان عرضه‌ی اندروید مارشمالو برای ال‌جی G4

پنجشنبه ، 23 مهر 1394 ، 10:03

بانکی دات آی آر: شرکت ال‌جی اعلام کرد که اندروید مارشمالو، ششمین نسخه‌ی این سیستم عامل در روزهای آینده برای گوشی ال‌جی G4 منتشر خواهد شد.

به گزارش دیجی کالا، “ال‌جی به دلیل همکاری‌های نزدیک‌اش با گوگل توانسته اندروید 6.0 را زودتر از هر رقیب دیگری به گوشی G4 برساند.”
ششمین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید موسوم به مارشمالو هفته‌ی گذشته برای دستگاه‌های نکسوس گوگل عرضه شد؛ و حالا نوبت به ال‌جی رسیده که این نسخه‌ی جدید را در اسرع وقت به گوشی‌هایش برساند. این شرکت، اعلام کرد که کاربران گوشی ال‌جی G4 از هفته‌ی آینده این سیستم عامل را دریافت خواهند کرد. این نسخه‌ در ابتدا در کشور لهستان، و به دنبال آن در آمریکا، آسیا و اروپا ارایه خواهد شد. ال‌جی می‌گوید مشتریان لهستانی‌اش جزو اولین کسانی در جهان خواهند بود که مارشمالو را دریافت می‌کنند.

معاون بازرگانی شرکت ال‌جی در بیانیه‌ای گفت: “ال‌جی به دلیل همکاری‌های نزدیک‌اش با گوگل توانسته اندروید 6.0 را زودتر از هر رقیب دیگری به گوشی G4 برساند.” علاوه بر این، این شرکت در زمینه‌ی سیستم عامل اندروید مارشمالو برای گوشی نکسوس 5X هم با گوگل همکاری می‌کند. این گوشی طی هفته‌های آینده در کنار نکسوس 6P هواوی عرضه خواهد شد.

در آینده این شرکت کره‌ای گوشی‌های بیشتری را برای دریافت اندروید مارشمالو اعلام خواهد کرد.

► امید کردستانی مدیر توییتر شد
روباتهای آشپز در راهند! ◄

مطالب مرتبط
بنر