مشتریان بانک به طور فزاینده دیجیتال شده اند!

شنبه ، 23 آبان 1394 ، 11:11

 

بانکی دات آی آر: چند وقت یکبار به شعبه بانک محلی خود سر میزنید؟ در سال2011 هر آمریکا به طور متوسط در ماه 1.7 مرتبه به شعبه ی بانک خود  مراجعه میکرده است، که این رقم  به ماهی یکبار در سال 2014 کاهش یافته است.

بر اساس تازه ترین نظرسنجی موسسه ی گالوپ، مراجعه ی معمولی و مرسوم به بانک در حال تبدیل به پدیده ای قدیمی است. این بررسی نشان میدهد که از سال 2011 به این سو، نیمی از مشتریان مراجعات کمتری به شعبه ی بانک دارند، در حالی که 46 درصد نیز دفعات استفاده از مراکز تماس را کاهش داده اند.

بین سالهای 2011 تا 2014، متوسط استفاده ماهانه از بانکداری آنلاین و البته بانکداری موبایلی افزایش یافته است. هرچند این روند مثبت بنظر میرسد و میتواند به صرفه جویی هزینه های بانکها منجر شود، گالوپ اشاره به این نکته دارد که این امر میتواند بر میزان تعامل مشتری و بانک تاثیرات منفی بگذارد. علاوه بر افزایش 37درصدی عواید در هر سال، میتوان مشتریان پیگر و دارای تعامل مستمر با بانک را،  افرادی مستعد برای تبدیل شدن به مشتریان دراز مدت بانکی تلقی کرد.


برگرفته از Forbes

مترجم: مهرداد دستورانی

► صنعت پهپادهای تجاری و سهم میلیارد دلاری در اقتصاد
نازکترین لباسهای ضد گلوله دنیا ◄

مطالب مرتبط
بنر