بهینه سازی تجربه ی حضور در شعبه با ابزارهای زمانبندی قرار ملاقات(بخش پایانی)

سه شنبه ، 3 آذر 1394 ، 10:33

بانکی دات آی آر: بانک ها و اتحادیه های اعتباری نیز میبایست به دیگر صنایع مانند خرده فروشی ها و رستوران ها که در آن مصرف کنندگان می توانند از ابزارهای موبایلی جهت زمانبندی و رزرو قرارهای ملاقات استفاده کنند، بپیوندند.

تمهیدات شعبه برای تشدید بازاریابی، و استراتژیهای مربوط به نیروی انسانی

با راهکاری برای زمانبندی ملاقات، پیگیری فعالیت های شعبه-محور و ارزیابی الگوهای رفتاری مشتریان بسیار آسان تر میشود. یکی از این پیگیریها گرداوری داده های ورودی به جای اتکا بر اسناد و مدارک کاغذی است که با دقت توسط کارکنان شعبه پس از اتمام تراکنشهای مشتری انجام میپذیرد. این داده های ورودی می تواند موسسه مالی را به بینش قدرتمندی مجهز کند که در تجزیه و تحلیل نیازهای صاحبان حساب، و هدایت تصمیم گیریها در مورد بازاریابی و زمانبندی فعالیت کارکنان، موسسه را یاری دهد.

استار وان دستاوردها را قابل ملاحظه میداند. مدیر شعبه، مایک کامینسکی اشاره می کند که، گزارشهای ملاقات که به صورت خودکار تولید میشوند به اتحادیه ی اعتباری در تعدیل نیروی انسانی و استراتژی های بازاریابی کمک شایانی کرده است، به طوری که آنها تنها به بهینه سازی زمان اختصاص یافته به کارکنان پیشخوان بانک محدود نشده، و در سطح مدیریتی نیز به خوبی موجب صرفه جویی در زمان  شده اند.

کامینسکی می افزاید: "پیش از اجرای طرح زمانبندی انلاین قرار ملاقات، تنظیم جلسات بین اعضا و کارکنان بصورت دستی بود و انرژی زیادی میطلبید". کل فرایند حول یک فرم تماس است که به صورت دستی به شعبه ی تعیین شده منتهی میشود، راه خود را به یک ارائه گر خدمات می یابد و او نیز از طریق تماس با عضو (مشتری) هماهنگی برای قرار ملاقات را انجام میدهد. سپس مدیران شعبه میبایست به صورت دستی نسبت به جمع آوری و پرداختن به این درخواستها اقدام کنند. ما میبایست تعداد تقریبی ملاقاتهایی که در یک روز، هفته و یا ماه خواهیم داشت را تخمین بزنیم".

در کل، استار وان این راهکار را خدمتی بزرگ برای اعضا،  به خصوص در روزهای شلوغ کاری، تلقی میکند. هنگامی که یک شعبه شلوغ می شود و یا افراد بسیاری در حال انتظار و در نوبت هستند، کارکنان می توانند ابزار موبایلی رزرو وقت ملاقات را بعنوان جایگزین به اعضا پیشنهاد کنند - "دوست دارید به جای انتظار در صف، جلسه ملاقاتی را برای فردا تعیین کنید؟"

پیگیری های حضوری در حال کم شدن و شعب کوچکتر هستند. برخی مکان ها در حال نزدیکتر شدن بهم هستند. و موسسات مالی به نیز دست به تعدیل شمار کارکنان مشغول به کار در آنها می زنند. شاید مصرف کنندگان، این را نوعی کاهش در خدمات تلقی کنند؛ اما هنگامیکه بانک ها و اتحادیه های اعتباری به بازتعریف و پیکربندی مجدد شعب خود ادامه میدهند، راهکارهای رزرو موبایلی ملاقاتها می توانند نقش بزرگی در این میان ایفا کنند. این ابزار می تواند به ایجاد توازن در نیازهای همه کمک کند- به یک مدیر مالی ارشد که می خواهد بازدهی سرمایه را به حداکثر برساند، یا به یک مدیر اجرایی که قصد ارائه ی تجربه ای مناسب از شعبه را دارد، و یه به مصرف کننده ای که تنها می خواهد با یکی از مسئولان شعبه بانک در مورد یک وام مسکن جدید صحبت کند، همگی مطابق نیازشان میتوانند از این ابزار استفاده کنند.

برگرفته از thefinancialbrand

مترجم: مهرداد دستورانی

► از ربات آشپز تا عینک های کنترل نمایشگر در نمایشگاه الکترونیک شانگهای
بهینه سازی تجربه ی حضور در شعبه با ابزارهای زمانبندی قرار ملاقات(بخش دوم) ◄

مطالب مرتبط
بنر