همکاری لنوو و Razer برای تولید کامپیوترهای مخصوص بازی

شنبه ، 7 آذر 1394 ، 11:55

بانکی دات آی آر: براساس اطلاعات منتشر شده دو شرکت لنوو و Razer با همکاری یکدیگر کامپیوترهای مخصوص بازی تولید خواهند کرد.

به گزارش دیجی کالا، زمانی که به خرید یک کامپیوتر مخصوص بازی فکر می‌کنید، لنوو اولین انتخاب شما نخواهد بود. شرکت‌های مختلفی در این حوزه وجود دارند که محصولات گوناگونی تولید می‌کنند و نام شناخته شده‌تری هستند.

به‌تازگی مشخص شده که شرکت لنوو و Razer می‌خواهند کامپیوترهایی را برای گیمرها تولید کنند. سابقه‌ی لنوو در زمینه‌ی ساخت لپ‌تاپ‌ها و قطعات کامپیوتری و تجربه‌ی Razer در زمینه‌ی تولید محصولات مخصوص بازی، می‌تواند باعث شود که بازی‌کننده‌ها شاهد یک محصول باکیفیت باشند.

شرکت Razer با همکاری لنوو قصد دارد مدل جدیدی از کامپیوترهای سری Y خودش را تولید کند که به شکل خاص برای بازی کردن طراحی شده است. البته مشخص شده که در نمایشگاه CES  که تا مدتی دیگر برگزار می‌شود، اطلاعات بیشتری درباره‌ی این کامپیوتر منتشر خواهد شد.

شرکت لنوو برای اینکه سهم خودش را در بازار کامپیوترهای شخصی افزایش دهد، می‌خواهد محصولات بیشتری را در حوزه‌های گوناگون راهی بازار کند. همچنین Razer برای اینکه بتواند محصولات خودش را بیشتر به فروش برساند به حضور لنوو و نام این شرکت نیاز دارد.

در حال حاضر شرکت دل با همکاری Alienware محصولات مختلفی را در حوزه‌ی بازی‌های کامپیوتری تولید می‌کنند و همکاری Razer و لنوو هم می‌تواند شرایط جدیدی را در بازار کامپیوترهای مخصوص بازی به وجود بیاورد. البته در این میان شرکت MSI هم لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی مختلفی را راهی بازار کرده است.

► عینک جدید گوگل چگونه خواهد بود؟
تاسیس مرکز ترک اعتیاد به تلفن‌های همراه ◄

مطالب مرتبط
بنر